Iemand anders die de OP heeft kan dat ook, gewoon even de tussen standen zoeken en link er neer plempenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast weer goed als Ak er weer is.
Die is als het goed is aan het werk
Maar niet iedereen gaat al die tussenstanden zoeken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Iemand anders die de OP heeft kan dat ook, gewoon even de tussen standen zoeken en link er neer plempen
Nee maar als gewoon elke keer op tijd bij gehouden wordt is dat ook niet nodigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar niet iedereen gaat al die tussenstanden zoeken.
Ach het staat onder een spoiler, zo spannend is het allemaal niet als het er een keer niet gelijk in gezet wordt toch?quote:
Ik vind het zo ramp als het er niet gelijk in staat hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Iemand anders die de OP heeft kan dat ook, gewoon even de tussen standen zoeken en link er neer plempen
Dat is echt veel te veel werkquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
ja maar ik ga geen wekker zettenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee maar als gewoon elke keer op tijd bij gehouden wordt is dat ook niet nodig
Ja, is het ookquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan gewoon er uit laten dan
Gewoon helemaal geen op meer!quote:
Ben je al geweest, * Dotteke vraagt het heel voorzichtig voor ze weer verkeerd zitquote:
Ja das beter, zijn we van dat gezeur afquote:
YES ALLES ZONDER OPquote:
Doei Milkshake.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou ik stap maar eens op de fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |