Ok ik ga alquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
He getver, had ik een rustig plekje, komt er weer een collega naast me zitten die ik niet mag.
GA WEG!
Beschrijf hem eens?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
He getver, had ik een rustig plekje, komt er weer een collega naast me zitten die ik niet mag.
GA WEG!
Ik ben het niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Enorme betweter, totaal gebrek aan hunor, redelijk autistisch.
Zou een FOK!ker kunnen zijn
Geef hem een Rubiks cube en check zijn tijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel een kerel werken die heel erg op jou lijkt
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geef hem een Rubiks cube en check zijn tijd.
Dan ben ik het sowieso niet, ik ben geen betweter want ik weet gewoon alles beter.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met nieuwe baan, anders was ik hetquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandag?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met nieuwe baan, anders was ik het
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel een kerel werken die heel erg op jou lijkt
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kerel is alleen nogal een chagrijn en dat lijk jij me niet
In Tilburg geweest onlangs?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Oi, ik ga vandaag wel wat eerder naar huis. Mijn verkoudheid speelt toch wel aardig op
Gewoon zeggen dat je corona hebt en dat je een maand thuis moet blijven.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Oi, ik ga vandaag wel wat eerder naar huis. Mijn verkoudheid speelt toch wel aardig op
Van mij mag dat virus best opduiken in mijn dorpquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je corona hebt en dat je een maand thuis moet blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |