en jouw conclusie is de juiste? Ik vind het gewoon niet handig in dit stadium, als het groter wordt begrijp ik wel dat je alleen de ernstige gevallen opneemtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:03 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ja, want ze zijn haar nu niet aan het controleren natuurlijk. Die vrouw heeft gisteren hele dag in het ziekenhuis gezeten.
Echt die voorbarige conclusies hier............
In de zorginstellingen zullen ze zeker de hoogste paraatheid hebben nu.. lijkt me geen pretje.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:04 schreef KingRadler het volgende:
nu nog wachten op de 1ste dode in Nederland
Klopt, wij hebben een paar weken geleden onze noodvoorraad sterilium, handschoenen en mondkapjes uitgebreid met wat we normaal in een heel jaar gebruiken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In de zorginstellingen zullen ze zeker de hoogste paraatheid hebben nu.. lijkt me geen pretje.
Oke. Dus ik moet nog even wachten met het boeken van mijn trip naar Sevilla eind april?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:01 schreef jroz het volgende:
[..]
Boekingen gaan niet goed. China lag al stil. Italië ligt nu ook stil. Rest van Azië gaat slecht, maar ook andere bestemmingen ziet men dat de consument toch nog afwacht. 'Voordeel' voor de branche is dat de wereldwijde uitbraak niet in januari al was, aangezien dan de meeste mensen boeken.
Van de "gewone" griep gaan er ook mensen dood.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:04 schreef KingRadler het volgende:
nu nog wachten op de 1ste dode in Nederland
Het droevige is dat voor die mensen er geen topic isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van de "gewone" griep gaan er ook mensen dood.
ik vraag me hoeveel posters er zijn, die weten wat dit virus inhoudt en hoe het werktquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
maak danquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het droevige is dat voor die mensen er geen topic is
Maar niet zoveelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk alleen jij. Verlicht ons...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vraag me hoeveel posters er zijn, die weten wat dit virus inhoudt en hoe het werkt
Ik denk alleen die kassa.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In the theoretische scenario dat bijvoorbeeld een kassa meisje van de AH positief getest wordt, zou dan de hele winkel dicht gegooid worden?
Een hond had het ja. Maar het zal vooral in zijn neus en oren. Misschien is hij zelf niet geinfecteerd maar zitten de virusdeeltjes daar gewoon.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:11 schreef mazaru het volgende:
Ik had gelezen dat dieren ook het virus kunnen krijgen. Daar hoor je verder heel weinig over. Zouden ze die gewoon een spuitje geven?
Het scheelt dat die dicht is sinds vorige week vrijdag, dus de kans dat daar iets verspreid is, is nihil.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:11 schreef Noordzijde het volgende:
Moeder en dochter werken allebei op basisschool de Blokkendoos in Loon op Zand.
Nooit onderschatten hoeveel mensen die wat weten op FOK! rondlopen. De kunst is ze er tussenuit pikkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vraag me hoeveel posters er zijn, die weten wat dit virus inhoudt en hoe het werkt
Lol, echt ja? Niet eens de kantine waar elk persoon in de pauze bestek pakt uit de la, en vervolgens met half open mond gaat zitten vreten en praten met collega's.quote:
quote:Om 12.30 uur is er een persconferentie over de eerste persoon die besmet is geraakt met het coronavirus. De burgermeester van Tilburg, iemand van het ziekenhuis van de patiënt en iemand van de GGD zullen hier spreken. De persconferentie is live te volgen via een livestream op NU.nl en dit liveblog.
Kwam hierachter door team van Blokkendoos op te zoeken. Daar zie je 2 dezelfde achternamen met foto erbij. Lijken echt moeder en dochter.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het scheelt dat die dicht is sinds vorige week vrijdag, dus de kans dat daar iets verspreid is, is nihil.
Er zijn er aardig wat hier die denken meer te kunnen weten dan het RIVM en het WHO, dus tja...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nooit onderschatten hoeveel mensen die wat weten op FOK! rondlopen. De kunst is ze er tussenuit pikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |