Een paar seconden. Ik hoop dat pakketbezorgers wel wat langer wachten, anders ben ik zelfs als ik thuis ben niet op tijd om de deur open te doenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeilijk niet, maar tussen het moment dat er op de bel gedrukt wordt en het moment dat jij de app open hebt gaat natuurlijk wel tijd verloren.
Je was OK.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef STING het volgende:
Nu ook eentje in Amsterdam
Vaarwel wrede wereld
ik moet me er sowieso eens wat meer in gaan verdiepen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een paar seconden. Ik hoop dat pakketbezorgers wel wat langer wachten, anders ben ik zelfs als ik thuis ben niet op tijd om de deur open te doen.
Diemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef STING het volgende:
Vaarwel wrede wereld
Je was okay.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef STING het volgende:
Vaarwel wrede wereld
Op zich is dat wel prettig, ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet me er sowieso eens wat meer in gaan verdiepen.
want ik wil dan ook meteen een camera + lamp met bewegingsmelder voor achterom.
Zat ik gisteren in Tilburg, vanavond ga ik naar Diemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef STING het volgende:
Vaarwel wrede wereld
Je zoekt t op.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Zat ik gisteren in Tilburg, vanavond ga ik naar Diemen.
FML
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef STING het volgende:
Vaarwel wrede wereld
Als het RIVM dat zegt, dan zal het wel zo zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Diemen.
Is dat nu ineens wel Amsterdam?
Levensmoe?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
FML
Nou, je zoekt t wel op hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
FML
Kan op zijn minst een Corona met citroen zijn, he.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, je zoekt t wel op hoor.
En dan geef je ons hier zeker een computervirus?!
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan op zijn minst een Corona met citroen zijn, he.
Het is wachten tot het coronavirus muteert dat het zich via het internet ook kan verspreiden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, je zoekt t wel op hoor.
En dan geef je ons hier zeker een computervirus?!
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wachten tot het coronavirus muteert dat het zich via het internet ook kan verspreiden.
Bellen dat je verkouden bent en je wat grieperig voelt met longklachten. Mag je niet eens meer komenquote:
Hoeveel mensen gaan dit de komende tijd misbruiken om maar niet te hoeven werken?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bellen dat je verkouden bent en je wat grieperig voelt met longklachten. Mag je niet eens meer komen.
Ik!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen gaan dit de komende tijd misbruiken om maar niet te hoeven werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |