mogguquote:
Ja is goed, ga nu.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:58 schreef Dotteke het volgende:
Ga de tuin in Plym voor he t gaat regenen
ja ik ga bruin worden, na het skieen heb je dan een witte skibril. ik straks een wit beflapjequote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ga bruin worden, na het skieen heb je dan een witte skibril. ik straks een wit beflapje
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #102quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn Ui moet eigenlijk ook zo'n mondkapje, straks wordt Eevee ook nog ziek
ja duh, dat hebben we allemaalquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb iever een bieflapje i.p.v. een bef lapje
Nou een Hindoestaan mag geen rund etenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #102
[..]
ja duh, dat hebben we allemaal
daarom kan een hindoestaan nog wel meer zin hebben in bief dan in befquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou een Hindoestaan mag geen rund eten
Ja zin hebben kan hij/zij wel, maar hij kan je niet zeggen wat lekkerder isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom kan een hindoestaan nog wel meer zin hebben in bief dan in bef
varkensbiefquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:12 schreef Nizno het volgende:
nou aangezien een beflapje echt geen aanrader is om op te kauwen denk ik dat zelfs de hindoestaan dat nog wel snapt dat je beter een bieflapje kan kauwen
Om op te kauwen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:15 schreef Nizno het volgende:
maar goed, ik ga sowieso nu niet aan de bief of beflapjes
ik houd het wel bij mn mondkapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |