ALs je mee doet om te winnen kost zo veel tijdquote:
Nee hoor ik doe maar eenmaal meequote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:35 schreef Nizno het volgende:
ahaaaaa ja als je dit ziet als een kans om te winnen word je net als als mario en ga je nat
Heb ik ook, maar ik vind het ook wel gezellig om gewoon eens gezellig te kletsen en dan denk ik niet om te kijken of er al iemand na mij gereageerd heeftquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:39 schreef Nizno het volgende:
ja ik blokte gisteren mezelf ook regelmatig. probeer ik me nu mee in te houden
best moeilijk soms wel want dan wil je nog wat zeggen en denk je... nee wachten.. braaf zijn wachten tot iemand anders wat zegt... en dan ben je het vergeten
Voor deze ronde is het voor jou niet zo erg die is bijna afgelopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:39 schreef Nizno het volgende:
ja ik blokte gisteren mezelf ook regelmatig. probeer ik me nu mee in te houden
best moeilijk soms wel want dan wil je nog wat zeggen en denk je... nee wachten.. braaf zijn wachten tot iemand anders wat zegt... en dan ben je het vergeten
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:44 schreef Nizno het volgende:
dan ga ik je deze maand niet te veel blokken, blok ik anderen de moeder en gaan we vlg maand fanatiek slowchatten
Van jou?quote:
Je zou het wel zeggen, normaal is hij niet weg te branden hierquote:
Hopen?quote:
Hoezo blauwer, heb je klappen gehadquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:54 schreef Nizno het volgende:
ja ik ben blauwer dan hij en heb een rood oog
dat doet hem beven
ghighighi blokte ik toch weer dot
yv vind mij liever dus dan ben ik blauwerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo blauwer, heb je klappen gehad
Is er nog verschil dan in blauwquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
yv vind mij liever dus dan ben ik blauwer
Ja dat zeg ik, let soms niet op als het gezellig isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:58 schreef Nizno het volgende:
je blokt jezelf
en voor anderen valt t niet op maar yv heeft lijssies, hoe hoger hoe blauwer, hoe lager hoe makkelijker je blauwe jasje uit kan
Moest nog entje erachter, maar die was voor een volgende postquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:17 schreef Nizno het volgende:
het is Cuijk
laten we wel even gewoon de normale spelling van plaatsnamen aanhouden.
Ja, die moet je af en toe wel hebben.........quote:
Niet alleen Amsterdam denk ikquote:
Waarom? Wat gebeurt er?quote:
Corona in diemenquote:
Als ze nog niet uitgezonden zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:32 schreef Dotteke het volgende:
Kan je ze ook niet op Netflix of Videoland kijken.
Even wat anders,mijn complimenten voor jou.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:31 schreef Nizno het volgende:
wrom hebben ze in de USA weer een maand geen uitzending van NCIS???
18feb de laatste en 11 maart pas weer.
belachelijk zo kan ik toch niet gewoon mn regelmaat van series bij houden als er steeds niets wordt uitgezonden daar
Ook al. Waren ze carnaval wezen vieren?quote:
G E N O Tquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:32 schreef Nizno het volgende:
nee ze hebben geen uitzending in de USA
ik heb een site waar alle series de dag na uitzending al op staan, geen netflix of videoland voor nodig
dank uquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even wat anders,mijn complimenten voor jou.
Ik was even elders aan het teruglezen.
Maar dat is niet legaal!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:32 schreef Nizno het volgende:
ik heb een site waar alle series de dag na uitzending al op staan, geen netflix of videoland voor nodig
Ook maar even checken dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dank u
ik vind mijn bijdrages in de hazesgate ook erg goed
geen idee, ik ben niet zo juridisch aangelegd om te weten wat wel en niet mag op internetquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, ik ben niet zo juridisch aangelegd om te weten wat wel en niet mag op internet
Ja klopt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey vandaag heb je aardig weer.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, ik ben niet zo juridisch aangelegd om te weten wat wel en niet mag op internet
Okidokiiquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:32 schreef Nizno het volgende:
Warum bekom ich keine antwort?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Warum bekom ich keine antwort?
quote:ik gev niet op jede vraag antwoort
Waar?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Warum bekom ich keine antwort?
Man man man.quote:
Ja, en anders ga ik er naast lopen. Dat doe ik wel vaker.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Man man man.
Ik vroeg of je schoenen je bevielen.
Lekker hij heeft de gaatjes van Haags gevuldquote:
Xdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hij heeft de gaatjes van Haags gevuld
Vaak kan de partner dat wel vertellen of je dat doetquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij vroeg of ik in mijn slaap veel op mijn tanden knars. Ik zeg; geen idee dan slaap ik.
Ja echt hè.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:44 schreef Dotteke het volgende:
ZO das een binnen komer of niet, Haags, wordt je zo maar voor loser uitgemaakt
Ja weet ik. Maar ik heb haar daar nooit over gehoord.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vaak kan de partner dat wel vertellen of je dat doet
Je weet die het zegt, dat maakt het minder hardquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van mislukte cappuccino kan ik het hebben.
@:KOPJECHINO
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van mislukte cappuccino kan ik het hebben.
@:KOPJECHINO
Ik heb het haar wat keren gevraagd maar ze zegt altijd nee. Dus ik ga er maar vanuit van niet dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:47 schreef Nizno het volgende:
als zij niets heeft gezegd zul je vermoedelijk niet knarsen.
en ja reken maar dat je dat als partner wel hoort.
Of ze slaapt ook heel goedquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:47 schreef Nizno het volgende:
als zij niets heeft gezegd zul je vermoedelijk niet knarsen.
en ja reken maar dat je dat als partner wel hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |