Hoef je niet ademstil voor te zijn, een kennis van mij heeft het ook. Maar zo een slaapmasker op en klaar, ook niet meer moe opstaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
doen we beiden en nee geen apneu voor zover ik weet. zijn niet ineens helemaal ademstil
[..]
euh nou dat zijn we niet meer op elkaar.
dus dat kun je dan prima tegenhouden
Nopequote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:58 schreef Nizno het volgende:
maar niemand die dus wel eens naast iemand slaapt waarmee die geen relatie heeft?
Oke dan. Nee dan is het nie aan de ordequote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:00 schreef Nizno het volgende:
zijn beiden niet moe met opstaan.
hooguit zij als ze weer eens last van opvliegers heeft gehad
Jammer!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:02 schreef Nizno het volgende:
we hebben tijdens onze relatie geprobeerd kinderen te krijgen maar beiden hadden we last van impotente vingers
wut?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:02 schreef Nizno het volgende:
we hebben tijdens onze relatie geprobeerd kinderen te krijgen maar beiden hadden we last van impotente vingers
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:02 schreef Nizno het volgende:
wat snappie nie?quote:
ow okequote:
dat heb je snel uitgedokterdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Een relatie van het zelfde geslacht?
ow ja ik maak er geen geheim van maar sta ook niet altijd stil bij mensen die me niet eerder in SCs oid hebben meegemaakt en dus niet weten dat ik lesbeau benquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja half woord. Maar prima toch.
Gewoon jezelf zijn is het mooiste wat er is. Toch. Ga verder klooien in die pokketuin, wat een gedoe.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja ik maak er geen geheim van maar sta ook niet altijd stil bij mensen die me niet eerder in SCs oid hebben meegemaakt en dus niet weten dat ik lesbeau ben
Lolquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:08 schreef Dotteke het volgende:
ppfff ff gestoeid met de kleine hier ben kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |