Moggequote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen,wat heb ik heerlijk geslapen.
Ik zal eens gaan kijken, maar ja ik doe stenen omdat ik de tuin niet meer kan doenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat gebruiken stukadoors voor de oude te stucen muur te reinigen, sterk agressief middeltje. Halen in de bouwmarkt, deed er ook schimmel mee in de badkamer ooit.
Waarom deze?quote:
OMdat je mijn punten komt jattenquote:
Omdat we boos doen vandaagquote:
Dan dat mengen met water, erover heen gooien klaar. Niks schrobben, word vanzelf schoon.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan kijken, maar ja ik doe stenen omdat ik de tuin niet meer kan doen
Moet ik stenen gaan schrobben, kan ik ook niet
Nee geintje, we doen of we allemaal boos zijn vandaagquote:
Moet jij wetenquote:
Kan dat geen kwaad voor het kunstgras en de donkergrijze grint.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dan dat mengen met water, erover heen gooien klaar. Niks schrobben, word vanzelf schoon.
Ja dequote:
Misschien welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dat geen kwaad voor het kunstgras en de donkergrijze grint.
[..]
Ja deK O F F I E M A N
heeft ons mooi in de steek gelaten vanmorgen
Okee.quote:
En niet zo'n klein beetje ookquote:
Oke.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee.![]()
Die memo heb ik dan gemist.
Heb je veel tegels?quote:
Dat weet ik dus niet, maar zelfs het onkruid tussen de tegels blijft weg de hele zomer. En op kunstgras lijkt mij niet handig nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dat geen kwaad voor het kunstgras en de donkergrijze grint.
[..]
Ja deK O F F I E M A N
heeft ons mooi in de steek gelaten vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |