Opsluiten is een groot woord. Maar om nu naar landen te gaan waar het heerst en zodoende andere thuis weer te kunnen besmetten is ook niet oke, maar ja dat is mijn mening. Er zullen er vast zijn die er anders over denken. En dat magquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja goed dat is de andere kant van het verhaal. Maar om nu maar jezelf op te sluiten in een bunker is ook overdreven in Nederland. Als je het krijgt heb je vooral gewoon tering veel pech gehad.
quote:
Druk denk ik?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]de K O F F I E M A N
is nog niet geweest
Dat kan, maar hij kan op zijn minst een bakkie brengen.quote:
Nog woest van haags z'n kaap gisteravond denk ikquote:
Ja dat zeker, de boys hebben lekker gescoord vannacht. Ik wil er nog 40 halen tot zaterdag. 1300 mooi genoeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij kan op zijn minst een bakkie brengen.
Natuurlijk zijn er gebieden waar je gewoon niet naar toe moet gaan nu.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Opsluiten is een groot woord. Maar om nu naar landen te gaan waar het heerst en zodoende andere thuis weer te kunnen besmetten is ook niet oke, maar ja dat is mijn mening. Er zullen er vast zijn die er anders over denken. En dat mag
Denk hetquote:
Kut weekendquote:
Wat bijna het einde van m'n week vrij isquote:
Ff lekker dagje roastenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:11 schreef dud0r het volgende:
Oh ik dacht dat we een dag gingen doen dat we allemaal boos gingen doen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |