Gaat geen knutselen worden hoor, heeft hij de pest aan.quote:
Ik zou het heel erg vervelend vinden mochten we straks beelden van jou stuiptrekkend op een brancard zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:29 schreef Filosoofert het volgende:
Lol we hebben vanochtend wel een link kunnen leggen naar het slachtoffer.
Ik -> Maandag met een vriend gesproken in de kroeg (en ge High-Fived).
Die vriend -> (in het weekend carnaval gevierd, op zondag met zijn moeder) Zijn moeder heeft vrienden in Loon op Zand
Die moeder -> Heeft 3 kussen gegeven aan zoon van besmette man
Hahahaha, het zou zo maar kunnen,.
Eerste FOK!ker met het Coronavirus![]()
Lach er maar om.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:29 schreef Filosoofert het volgende:
Die vriend -> (in het weekend carnaval gevierd, op zondag met zijn moeder) Zijn moeder heeft vrienden in Loon op Zand
Als het goed is rij ik rond 13 u Utrecht weer uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik ga vanmiddag naar Utrecht. Komt wel erg dichtbij zo.
Meen je niks van, klootzakkiequote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik zou het heel erg vervelend vinden mochten we straks beelden van jou stuiptrekkend op een brancard zien.
Sow maar dan kom ik jouw besmetten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik zou het heel erg vervelend vinden mochten we straks beelden van jou stuiptrekkend op een brancard zien.
Want als ik erom huil zal het minder verspreiden of erg zijn idd.quote:
Niet te hopen was morgen iemand hier die woont in Tilburgquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:29 schreef Filosoofert het volgende:
Je moet eigenlijk ook een veiligheidsbril hebben.quote:
Mooi.quote:
Oh dan ben ik er ongeveer pas. Misschien iets eerderquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als het goed is rij ik rond 13 u Utrecht weer uit.
Omdat @ToT er 1 heeft gemaakt voor dobbyquote:
Jazeker, met foto's alles.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
Filo,hou je dan wel een blog bij in het COR topic?
Jah maar dobby heeft geen redeyequote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk ook een veiligheidsbril hebben.
Nee maar een mondkapje zonder bril heeft geen zin, dan kan het alsnog via je ogen naar binnenquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat @:tot er 1 heeft gemaakt voor dobby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |