SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Zonder wrijving geen glans![]()
JAAAAAAA ZIJN WE WEER!!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
OLEEE OLE OLE OLEEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja dan alweer weekend. Lekker rustig aan vandaag.Zonder wrijving geen glans![]()
En 1e Coronal geval in Limburg. Als ik maandag nog zo hoest ga ik maar 's even langs de huisarts.Ook in moeilijke tijden.![]()
Heb je ook koorts enzo?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En 1e Coronal geval in Limburg. Als ik maandag nog zo hoest ga ik maar 's even langs de huisarts.Zonder wrijving geen glans![]()
Nee geloof het niet. Voel me verder primaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je ook koorts enzo?Ook in moeilijke tijden.![]()
Ah dan zal het wel meevallen toch? Al denk ik wel zeker dat er meer rondlopen al met dat virus.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee geloof het niet. Voel me verder primaZonder wrijving geen glans![]()
Ja zou maar zo kunnen. Bel straks wel even just to be surequote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah dan zal het wel meevallen toch? Al denk ik wel zeker dat er meer rondlopen al met dat virus.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja zou maar zo kunnen. Bel straks wel even just to be sure
Zonder wrijving geen glans![]()
Gibsiequote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja zou maar zo kunnen. Bel straks wel even just to be sure
Kans is nog altijd heel klein dat je zo'n virus krijgt
Motorblokkiequote:Op vrijdag 28 februari 2020 06:06 schreef engine het volgende:
[..]
Gibsie
Kans is nog altijd heel klein dat je zo'n virus krijgt
Ook in moeilijke tijden.![]()
Nog een vrijdagmiddagborrel meepakken?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wat eigenlijk?quote:
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |