Kom in de telegram groep danquote:Op maandag 2 maart 2020 17:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Prima. Maar hoe kan ik jullie herkennen?
Joh.. geen idee. Misschien een goed idee om even bij een winkeltje ofzo te staan? desnoods koopt 1 iemand een biertje en gaat in HC kut schreeuwen en bier drinken.. dan weten we dat dat een FOK!er isquote:Op maandag 2 maart 2020 17:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Prima. Maar hoe kan ik jullie herkennen?
Jij bent er bij? Zet ik je in de OP.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:56 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Xie jullie de 28e waar verzamelen als echte fokwarriors?
Ik luister broer, ik luisterquote:Op maandag 2 maart 2020 16:58 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik zou zeggen bij Hoog Catharijne maar niemand zal wel weer luisteren
quote:Op maandag 2 maart 2020 18:49 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Joh.. geen idee. Misschien een goed idee om even bij een winkeltje ofzo te staan? desnoods koopt 1 iemand een biertje en gaat in HC kut schreeuwen en bier drinken.. dan weten we dat dat een FOK!er is
O ja das kutquote:Op maandag 2 maart 2020 22:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik kan de OP niet meer aanpassen.
@:Solotovski
Watquote:Op maandag 2 maart 2020 22:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waren je flows vitaminen, was je ondervoed, hahaha hollar. Pijn in je buik en shit.
wat heb je op en geef mij ookquote:Op maandag 2 maart 2020 22:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waren je flows vitaminen, was je ondervoed, hahaha hollar. Pijn in je buik en shit.
Leuk idee, alleen kan ik de 28e niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:jochemsjakie @:Nine. @:cause_mayhem @:twintig @:zestig @:pendule @:womanly
4quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hoeveel mensen zitten er in dan, 3 ofzo?
Kunnen we altijd nog naartoe lopen toch?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:47 schreef Verbruikersnaam het volgende:
of bij de Maccie D kunnen we meteen uiteten.
Zahma je komt echt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:49 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Kunnen we altijd nog naartoe lopen toch?
Kom, dan krijg je een biertje van mequote:
Ik trap je ballen tot moesquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:22 schreef Rozevla het volgende:
Gaan we ook piemeltje wrijven met elkaar ????
Hee ik ook. Aan welke kant jij?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:15 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat maakt mij dat uit, ik woon er vijf minuten vandaan.
lol kom kanaleneiland ik klap jequote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:17 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Zuid, ik woon echt heel pauper.
Omwquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:21 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik woon kraak op de Winthontlaan, kom maarlekker lange straat
Met of zonder voorhuidquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:35 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ben je er al, ik sta buiten met mijn 16,5 centimeter.
Gangsterquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:21 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik woon kraak op de Winthontlaan, kom maarlekker lange straat
28 maart toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:46 schreef Harlekien het volgende:
Ik zou miss last minute maar zie net dat het 21 maart is. Dan kan ik sowieso niet. Een van de volgende keren wil ik er wel een keer bij zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |