Het probleem is dat je je schuld wel "toegeeft" maar dat je het nog steeds onterecht en overdreven vindt, je bent gewoon een alcomobilist, en alcomobilisten zijn asociale hufters die niet zwaar genoeg gestraft kunnen worden, dus zolang jij blijft bagatelliseren wat er aan de hand was blijven mensen daar op reageren.quote:Tja dan kun je door blijven zeuren maar waarmee zou je tevreden zijn anders dan met als wat ik nu al zeg en schuld toegeef?
Als ze je in de jilla stoppen omdat jij weigert te betalen dan moet je daarna alsnog betalen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en wmb zou dat hele cbr zsm moeten. Maar twee dingen.
1 kan dat niet gelijk betalen
2 heb sowieso niks van het cbr gehoord nog
3 moet de rechtszaak sowieso nog afwachten/
4 krijg beschikking nog sowieso via strafrecht wat ook 100o euro zal zijn wel, ok keuze betaal ik dat of besteed ik het aan het cbr.,.. weet niet hoe gezellig in de cel zitten is.. maar denk niet.
5 inkomen onzeker nu, het lukt nog redelijk maar mijn optelsom tot rechtsstaten klopt niet echt he als ik het cbr en de kosten erin meeneem. Te kort dus.
Is dat zo? Ik hoor in rechtsuitspraken boete van xxx of indien niet te betalen hechtenis van xxx?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Als ze je in de jilla stoppen omdat jij weigert te betalen dan moet je daarna alsnog betalen.
Ja dat is zo, het is geen keuzemenu, hechtenis is alleen maar opschortend.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik hoor in rechtsuitspraken boete van xxx of indien niet te betalen hechtenis van xxx?
Nouja mag hopen dat het zover niet komt allemaal. Maarja wie weet he
Waarom zou ik moeten stoppen met 1x in de week wel drinken?|quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben enorm benieuwd naar de update waarin kree vertelt dat hij stappen zet om te stoppen met alcohol. Dan zou het nog eens een verhaal worden waar anderen iets aan hebben als ze het lezen.
Zolang dat niet gaat gebeuren ben ik enorm benieuwd naar de update van kree waarin hij vertelt hoe de rechter erover oordeelt dat kree na deze ervaring niet aan de slag is gegaan om helemaal te stoppen met alcohol drinken.
Wees gewoon nederig, accepteer je straf en minder met alcoholquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten stoppen met 1x in de week wel drinken?|
Fuck dit, jullie zijn allemaal onwijs heilige boontjes dan blijkbaar. Ik functioneer prima hoor anders had ik niet 1 maar 2 banen aangeboden gekregen nl.
En ja dat ik ervoor ff helemaal depri was dat heeft er niks mee te maken, hoe stom dit dan was maar ook vrij onschuldig wel.
Tja jullie zullen doen als de ovj. Tuurlijk pak iemand die hard werkt maar hard etc. Nouja het zal mij niet boeien verder dan? Dan geen baan dan maar afbetalen vanuit uitkering etc. Zoek het uit,
Nou als de rechter zal zijn zoals julllie ben ik sowieso kansloos al
Dus je moet dagen de cel in omdat je je boete niet kunt voldoen en die boete blijft staan als je uit de cel bent en dan moet je weer die boete voldoen, wat lul je nou..... echt ik weet de gang van zaken niet maar dat is bs natuurlijk. Of met andere woorden levenslang lolquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat is zo, het is geen keuzemenu, hechtenis is alleen maar opschortend.
Een straf voor het niet voldoen aan je betalingsverplichting.
Straalbezopen in de auto stappen is niet "prima functioneren".quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
Fuck dit, jullie zijn allemaal onwijs heilige boontjes dan blijkbaar. Ik functioneer prima hoor anders had ik niet 1 maar 2 banen aangeboden gekregen nl.
En ja dat ik ervoor ff helemaal depri was dat heeft er niks mee te maken, hoe stom dit dan was maar ook vrij onschuldig wel.
Tja jullie zullen doen als de ovj. Tuurlijk pak iemand die hard werkt maar hard etc. Nouja het zal mij niet boeien verder dan? Dan geen baan dan maar afbetalen vanuit uitkering etc. Zoek het uit,
Nee, dat is geen BS.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:15 schreef kree het volgende:
[..]
Dus je moet dagen de cel in omdat je je boete niet kunt voldoen en die boete blijft staan als je uit de cel bent en dan moet je weer die boete voldoen, wat lul je nou..... echt ik weet de gang van zaken niet maar dat is bs natuurlijk. Of met andere woorden levenslang lol
Hoevaak heb ik dit niet al niet gezegd? Ik maak dagen van 14 uur nu he omdat ik niet de onschuldige klootzak wil uithangen.,quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Wees gewoon nederig, accepteer je straf en minder met alcohol
Je bent niet nederig want je roept over van alles dat het bullshit is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
Hoevaak heb ik dit niet al niet gezegd? Ik maak dagen van 14 uur nu he omdat ik niet de onschuldige klootzak wil uithangen.,
Niet dat jullie me echt motiveren enzo... tegengestelde naja jij niet echt maar over het algemeen.
Denk echt van waarom doe ik die moeite eigenlijk, ben bij voorbaat also veroordeeld.
Hey Rene, vandaag weer lekker ambtenaartje spelen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:15 schreef Rene het volgende:
Welles.
Nietes
Ik ik
Jij jij
Dit dat
Zo nutteloos dit. We kappen dit onderwerp thanks.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:15 schreef Rene het volgende:
Welles.
Nietes
Ik ik
Jij jij
Dit dat
Zo nutteloos dit. We kappen dit onderwerp thanks.
Wat is een modbreak?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
[modbreak]Dit is dus wel genoeg geweest.[/modbreak]
It pays the bills.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey Rene, vandaag weer lekker ambtenaartje spelen?
Dat zei ik niet, wel dat het wel erg overdreven was.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent niet nederig want je roept over van alles dat het bullshit is.
Dit is inderdaad hoe de ovj en de rechter ernaar zullen kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |