Ja dat leek mij dus ook. Dus simpel gezegd ik kan beter geen klaagschrift indienen nu en gewoon de rechtszaak afwachten zoals ie dan nu geplanned is?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:36 schreef madam-april het volgende:
Van wat ik ervan begrepen heb klopt het inderdaad.
Dus dan geen klaagschrift sturen zou mijn advies zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:36 schreef madam-april het volgende:
Van wat ik ervan begrepen heb klopt het inderdaad.
Ja dat lijkt me verstandiger.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat leek mij dus ook. Dus simpel gezegd ik kan beter geen klaagschrift indienen nu en gewoon de rechtszaak afwachten zoals ie dan nu geplanned is?
Die van mij ook.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dus dan geen klaagschrift sturen zou mijn advies zijn.
Yup idd, nou wat ik al een beetje dacht ook, maargoed gelukkig zijn jullie het ermee eens dat geeft me vertrouwen dat ik het dus wel goed begrepen heb met de shitload aan info die er dus over te vinden is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bas uit dat andere topic had in zijn voordeel dat hij net op de grens van de 800 zat, een goede vriendin die jurist was, oprecht spijt en nul alcohol gebruikte na dat incident.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neem aan dat je mij niet wilde quoten?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Bas uit dat andere topic had in zijn voordeel dat hij net op de grens van de 800 zat, een goede vriendin die jurist was, oprecht spijt en nul alcohol gebruikte na dat incident.
De OvJ was positief verrast en heeft er rekening mee gehouden dat de andere TS zijn rijbewijs nodig had voor werk.
Leer daarvan en lees dat topic nou eens goed.
Weet ik al gelezen. Ik zit daarover en ok feit is nu ook na de eerdere info van iedereen. Ik krijg het niet terug ook niet tijdelijk voor de rechtszaak.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Bas uit dat andere topic had in zijn voordeel dat hij net op de grens van de 800 zat, een goede vriendin die jurist was, oprecht spijt en nul alcohol gebruikte na dat incident.
De OvJ was positief verrast en heeft er rekening mee gehouden dat de andere TS zijn rijbewijs nodig had voor werk.
Leer daarvan en lees dat topic nou eens goed.
Beterschapquote:
Mobiel en laat enzo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neem aan dat je mij niet wilde quoten?
Ik ben van de blauwe knoop
Geen ervaring mee, maar ik ben bang dat je de verkeerde dingen gaat zeggen, waardoor je minder coulance krijgt dan de andere TS.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik al gelezen. Ik zit daarover en ok feit is nu ook na de eerdere info van iedereen. Ik krijg het niet terug ook niet tijdelijk voor de rechtszaak.
Na 6mnd dan hopelijk en de rest voorwaardelijk, zou dat realistisch zijn om te denken?
Geen idee, ik weet het net zo min als jou.. dus zal het maar afwachten dan allemaal. Maar hou jullie wel op de hoogte, was mooier geweest om dit in een topic te zetten ook wat niet gelijk overspoeld gaat worden door reacties. Maar dat heb ik nu 2x geprobeerd en dat werkt dus sowieso niet. Hopelijk kan iemand het zo ooit terug vinden als ze eens op google zoeken en in soort zelfde situatie zijn als ik nu.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ik ben bang dat je de verkeerde dingen gaat zeggen, waardoor je minder coulance krijgt dan de andere TS.
En het lijkt mij onmogelijk om in het weekeinde te blijven drinken en je rijbewijs na 1 cursus en gesprek met psych terug te krijgen.
Kun je die eens uitleggen en waarom? Ook in het tv programma wat er nu is wordt er nl wel degelijk mee rekening gehouden door een rechter? Nu zal dit voor mij niet opgaan, maar ben wel benieuwd ?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 02:26 schreef Janneke141 het volgende:
De jurist die ooit bedacht heeft dat 'nodig voor je werk' een geldig argument zou zijn in dit soort gevallen mag ook van zijn taak ontheven worden trouwens.
Als je voor je werk zo afhankelijk bent van je rijbewijs, dan zou je juist moeten weten hoe je er mee om moet gaan. Het is eerder een verzwarende factor, dan een verzachtende.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
Kun je die eens uitleggen en waarom? Ook in het tv programma wat er nu is wordt er nl wel degelijk mee rekening gehouden door een rechter? Nu zal dit voor mij niet opgaan, maar ben wel benieuwd ?
Maar vertel eens. Het is nu half drie 's nachts. Zit jij nu met een blikje cola naast je pc, of hoe moet ik mij dit voorstellen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
Kun je die eens uitleggen en waarom? Ook in het tv programma wat er nu is wordt er nl wel degelijk mee rekening gehouden door een rechter? Nu zal dit voor mij niet opgaan, maar ben wel benieuwd ?
Euh nee? Want iedereen die door de weeks zijn rijbewijs nodig heeft gaat er in zijn vrije weekend allemaal zo over denken? Denk het niet toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 02:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je voor je werk zo afhankelijk bent van je rijbewijs, dan zou je juist moeten weten hoe je er mee om moet gaan. Het is eerder een verzwarende factor, dan een verzachtende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |