Hoi Haags, wat was het rustig hier vannacht zegquote:
Morguh Engine, veel punten kunnen pakken vannacht?quote:
Ja echt hequote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Haags, wat was het rustig hier vannacht zeg
ik moest als ik wakker woord plassen en zo als de höllequote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:11 schreef Dotteke het volgende:
Oke, maar je maakt wel je eigen lijf kapot door hele nachten op te blijven, vooral als je ziek bent
O, dacht dat je in maart voor de winst gingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moest als ik wakker woord plassen en zo als de hölle
ik werd de maart nur met halfgas beginnen
Best wel jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine, veel punten kunnen pakken vannacht?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
en maand is lang,ik zei niet vor de winst, ik gaa mal zienquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dacht dat je in maart voor de winst ging
MOrguh Worst
Ja, ik zag het, de topic niet eens volquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:17 schreef engine het volgende:
[..]
Best wel jawas de hele nacht eigenlijk niks te doen hier. Mikey ook aardig lopen scoren.
Zware rit hequote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, de topic niet eens vol
Nou ik ga vandaag weer proberen te scoren, zien of ik de eindstreep met 3500 kan halen, Nog twee dagen en dan is het klaar.
Ja, is zeker lang en helemaal voor jou want jij gaat de nacht niet naar bedquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
en maand is lang,ik zei niet vor de winst, ik gaa mal zien
Ja, dat is het zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |