Eind der tijden is aangebrokenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:14 schreef skysherrif het volgende:
Oh en India worden moslims afgeslacht op dit moment
Gaat weer lekker allemaal
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet. Wel druk bezig met ziek worden. Geloof dat ik al verhoging heb.
Das altijd minder, hoop dat je gauw opknaptquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee waarom zou je dat doen[quote]Op donderdag 27 februari 2020 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet. Wel druk bezig met ziek worden. Geloof dat ikal verhoging heb
Nou ja hamsteren is andere uiterste maar wat flesjes hand desinfectie en papieren zakdoeken (mondkapjes alleen heb ik die wel op voorraad)quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Juist de mensen die gaan hamsteren zorgen voor schaarste.
Je wil nog in de top 20 deze maand?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Je wil nog in de top 20 deze maand?
quote:
Ik heb er toch maar eentje voor mijn koetje “aangevraagd” hier: GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #102quote:
Jaaaaaaa die zijn leukquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb er toch maar eentje voor mijn koetje “aangevraagd” hier: GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #102
.
Was @noodgang hier vanmiddag niet mondkapjes op UI's aan het maken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb er toch maar eentje voor mijn koetje “aangevraagd” hier: GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #102
.
I don’t know dear.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:37 schreef engine het volgende:
[..]
Was @:noodgang hier vanmiddag niet mondkapjes op UI's aan het maken?
Zal vanzelf wel iemand helpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |