Het was Marioquote:
WAT ZIT JIJ MIJ VALS TE BESCHULDIGEN DOTJEquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was Mario![]()
Krijgt de verkeerde op zijn kop
Heb het maar snel aangepast voor dat puntmutsje boos wordt
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
WAT ZIT JIJ MIJ VALS TE BESCHULDIGEN DOTJE
Welterusten Marioquote:
Moet vandaag oppassen, heb een logeetjequote:
Nu is het overaltwitter:spectatorindex twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 05:53:20BREAKING: First case of coronavirus in New Zealand reageer retweet
Dat zouden we toch niet openbaar maken :squote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet vandaag oppassen, heb een logeetje
Ik noem toch ook geen namen, je verraad het nu zelf puntmutsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zouden we toch niet openbaar maken :s
Oja oepsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik noem toch ook geen namen, je verraad het nu zelf puntmuts
Je leert het ook nooit he, maaruh je hebt nu wel Jippie ingehaaldquote:
Dubbel oepsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je leert het ook nooit he, maaruh je hebt nu wel Jippie ingehaald
Ja zeg dat wel,quote:
Wat danquote:
Morguh Koenquote:
Das mooi en? Ik ken hem niet dus kan geen link leggen in wat je verkeerd hebt gedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 06:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik keek net een horrorfilm in de middle of the night
Ik bedoel ik keek een horrorfilm in het midden van d enacht, dat was niet de naamquote:Op vrijdag 28 februari 2020 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das mooi en? Ik ken hem niet dus kan geen link leggen in wat je verkeerd hebt gedaan
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 06:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bedoel ik keek een horrorfilm in het midden van d enacht, dat was niet de naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |