INSTAPMOMENTquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
De Amerikaanse aandelenkoersen zijn heel hard aan het kelderen.
Dat doen ze de hele week al, maar vandaag is een dieprode dag.
profeet mohammed(vzmh)quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Onze profeet( dat hij in vrede mag rusten)
Vrij overduidelijk, ook 'opeens' een speciaal programma ervoor inclusief de Minister van Volksgezondheid. Bruno Bruins zat het gewoon te rekken tot die het eindelijk mocht zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef Landgeld het volgende:
Dit lijkt wel geregisseerd. Dat briefje. Iemand denkt dat dit toeval is?
Wat zijn we ook een heerlijk nuchter volk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef Tengano het volgende:
Ik woon toevallig in Tilburg en ben net even met de hond gaan wandelen. Ik geloofde mijn ogen niet, want er staat nu al een rij voor de LIDL. #hamsteren
Gaat sowieso nog verder naar beneden als meer steden in de VS cases krijgen en het daar lokaal ook bedrijven gaat schaden.quote:
tuurlijk, plak een tiisue op je toetquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef KingRadler het volgende:
Kan je mondkapjes ook zelf maken?
Geen hond die dit programma heeft gezien gelooft dat er ook maar enige spontaniteit was...quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef Landgeld het volgende:
Klasse, maar was die vanavond nog tot zo laat open ja?!quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het komt nu wel heel dichtbij. Ben toch naar school geweest in Tilburg.
Misschien kan ik dan beter contant geld pinnen ipv eten inslaan..quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Nieuwe beurskrach. Het begin van de financiele reset.
Die gaan allemaal Kordaat optreden?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef Tengano het volgende:
Ik woon toevallig in Tilburg en ben net even met de hond gaan wandelen. Ik geloofde mijn ogen niet, want er staat nu al een rij voor de LIDL. #hamsteren
Komen mensen nog dieper in de ziektekostenschulden daar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gaat sowieso nog verder naar beneden als meer steden in de VS cases krijgen en het daar lokaal ook bedrijven gaat schaden.
Bruins was zo nerveus, no way dat dit geregisseerd was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrij overduidelijk, ook 'opeens' een speciaal programma ervoor inclusief de Minister van Volksgezondheid. Bruno Bruins zat het gewoon te rekken tot die het eindelijk mocht zeggen.
Welk briefje?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef Landgeld het volgende:
Portugal.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef dodoria het volgende:
Welke landen met een goede gezondheidszorg hebben eigenlijk nog geen besmetting? Is Ierland de enige?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:03 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Die gaan allemaal Kordaat optreden?
Portugal ook nog geen besmetting gemeld, maar volgens mij is hun gezondheidszorg niet heel erg goed. Ze sporen iig niet actief op.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef dodoria het volgende:
Welke landen met een goede gezondheidszorg hebben eigenlijk nog geen besmetting? Is Ierland de enige?
Het briefje kwam ook precies op het juiste moment. Nadat de meeste informatie was verstrekt, maar met nog wel voldoende tijd om erop te reageren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrij overduidelijk, ook 'opeens' een speciaal programma ervoor inclusief de Minister van Volksgezondheid. Bruno Bruins zat het gewoon te rekken tot die het eindelijk mocht zeggen.
ik hoop het nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:58 schreef Jojoke het volgende:
Bedankt, mijn internet is tergend traag.![]()
Nog even de laatste post.
Als die Jacco gelijk had over deze Noord-Brabander, dan heeft hij misschien ook gelijk in zijn andere tweets.twitter:cardio_jacco twitterde op woensdag 26-02-2020 om 17:28:50Er zijn onafhankelijke bronnen die me vertellen dat er een meer dan normaal aantal gevallen van longontsteking en griepachtige ziekte is in Noord-Brabant. Vooral driehoek Gemert-Veghel-Uden. Ik probeer erachter te komen of er getest wordt. #COVID19 . Geen bevestigde gevallen. reageer retweet
twitter:cardio_jacco twitterde op donderdag 27-02-2020 om 08:26:14Second pt with suspicious pneumonia in the Netherlands (male in his 30s) lives in/around Veghel / Uden. Not sure GGD’s will be testing him. All the information is from one former colleague, who wants to remain anonymous. Looks like GGds is failing. #corona #COVIDー19 reageer retweet
twitter:cardio_jacco twitterde op donderdag 27-02-2020 om 20:25:51Unfortunately I do not have any more info about the pneumonia cases in Veghel/Uden now. If #coronavirus, then the (local) epidemic will start in about 4-8 days. 2 Highly suspicious cases
o ✈️ history. If I have more info I will post it.In recommend to watch #coronavragen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |