abonnement Unibet Coolblue
pi_191724118
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 22:21 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Nog niet

Ik vind de NL' ers leuk en de 2 belgen in NL kamp, de rest van de belgen hebben een bepaalde arrogantie over zich behalve natasja maar die kan echt niks
Natasja kan idd niet veel lijkt het.
Ik vond Dennis wel oké maar ja die is er niet meer. Nelleke en Herman toch nog steeds. En die twee Belgen idd in het Nederlandse kamp. Kevin en....Thomas heet ie.

Benieuwd naar volgende week. Zag in de voorbeschouwing steeds meer irritaties opwellen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_191724156
Ik denk dat volgende aflevering de laatste teamproef is voor de samensmelting

Wat me wel opvalt dat de deelnemers de proeven niet herkennen die in BN-er seizoen voorkwam.
Dus dan is dit Onbekend seizoen vrij snel of rond dezelfde tijd opgenomen als de BN-er versie
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191728635
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 22:26 schreef F1gamer het volgende:
Ik denk dat volgende aflevering de laatste teamproef is voor de samensmelting

Wat me wel opvalt dat de deelnemers de proeven niet herkennen die in BN-er seizoen voorkwam.
Dus dan is dit Onbekend seizoen vrij snel of rond dezelfde tijd opgenomen als de BN-er versie
Oh dat kan wel ja, het wordt aflevering 7? Ja dat kan wel dan.
Die proeven herken ik ook niet :@ ik denk dat de BN versie me toch minder geboeid heeft dan zelfs ik dacht want ze zijn echt allemaal nieuw voor me. Behalve de eetproef natuurlijk.

Zou leuk zijn als de echte slaapproef terug zou komen trouwens. Dat hebben ze ooit direct na de samensmelting gedaan. Heftig was dat toen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 28 februari 2020 @ 11:49:41 #79
335263 freaky40
pi_191731712
Hoeveel afleveringen zijn er dit seizoen? Lijkt me niet zo lang als bij een reguliere versie van die programma toch? Heel benieuwd hoe ze dit gaan doen met de finale want die kan niet live en zal gewoon daar al gehouden moeten zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_191732551
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er dit seizoen? Lijkt me niet zo lang als bij een reguliere versie van die programma toch? Heel benieuwd hoe ze dit gaan doen met de finale want die kan niet live en zal gewoon daar al gehouden moeten zijn.
Ik dacht gewoon net zoveel afleveringen zoals reguliere versie?

Heb jij enig idee of achter de kijkcijfers te komen is ergens?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 28 februari 2020 @ 13:10:17 #81
213457 engine
pi_191733104
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
Eva gaat gehakt maken van Farah :P
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Zij weet heel goed hoe ze moet gaan staan. Maak je een verkeerde keuze ga je er gewoon vanaf.

Begin Farah steeds leuker te vinden eigenlijk O+
Wel jammer van Dennis.

Die Herman mag ook wel weg wat mij betreft. Prutser.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_191733259
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:10 schreef engine het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet zo zeker van. Zij weet heel goed hoe ze moet gaan staan. Maak je een verkeerde keuze ga je er gewoon vanaf.

Begin Farah steeds leuker te vinden eigenlijk O+
Wel jammer van Dennis.

Die Herman mag ook wel weg wat mij betreft. Prutser.
Denk dat je gelijk hebt. Een beetje zoals Fajah die keer op keer in die afvallers plek dezelfde proef kon doen en steeds won.

Het zou wel wat sensatie opleveren als ze de samensmelting haalt, dat dan wel. Er waren nogal wat die haar irritant vonden. Dat is dan wel weer leuk.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_191735545
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

Denk dat je gelijk hebt. Een beetje zoals Fajah die keer op keer in die afvallers plek dezelfde proef kon doen en steeds won.

Het zou wel wat sensatie opleveren als ze de samensmelting haalt, dat dan wel. Er waren nogal wat die haar irritant vonden. Dat is dan wel weer leuk.
Ja......straks die reacties van de rest als ze weer terugkomt ;)
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 28 februari 2020 @ 16:05:13 #84
335263 freaky40
pi_191735960
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 12:38 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik dacht gewoon net zoveel afleveringen zoals reguliere versie?

Heb jij enig idee of achter de kijkcijfers te komen is ergens?
Nee, Videoland houdt deze onder de pet helaas.

Goed dat Herman en Nelleke er nog in zitten in ieder geval. Ik denk, hoe jammer ook, dat Farah 'gezien' is volgende week...
Allemaal cabaretteketet!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 29 februari 2020 @ 02:06:24 #85
213457 engine
pi_191747375
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

Denk dat je gelijk hebt. Een beetje zoals Fajah die keer op keer in die afvallers plek dezelfde proef kon doen en steeds won.

Het zou wel wat sensatie opleveren als ze de samensmelting haalt, dat dan wel. Er waren nogal wat die haar irritant vonden. Dat is dan wel weer leuk.
Ja schijnbaar vindt iedereen haar irritant :D Dennis was er ook al snel klaar mee _O-

Maarja kan wel grappig worden inderdaad als zij ineens weer erbij zit.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  PR en moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 13:44:31 #86
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191752219
Ik vind dat wel lullig voor die Farah eigenlijk, dat iedereen haar bij voorbaat al irritant vindt door haar stem.
Daar kun je verder zelf niks aan doen, alles wat je zegt wekt gewoon dan al irritatie op bij anderen die dan al niet meer het geduld hebben om het mens erachter te leren kennen. Lijkt me best kut :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191754514
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:44 schreef Moira het volgende:
Ik vind dat wel lullig voor die Farah eigenlijk, dat iedereen haar bij voorbaat al irritant vindt door haar stem.
Daar kun je verder zelf niks aan doen, alles wat je zegt wekt gewoon dan al irritatie op bij anderen die dan al niet meer het geduld hebben om het mens erachter te leren kennen. Lijkt me best kut :o
Ik heb wel vaak dat degene die iedereen dan irritant vindt, en die ik eigenlijk ook irritant vindt, zo sneu vind dat het een beetje een van mijn favorieten wordt. Eens kijken of dat met Farah gebeurt...

ja het gebeurt al een beetje
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 17:19:11 #88
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191755535
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:15 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik heb wel vaak dat degene die iedereen dan irritant vindt, en die ik eigenlijk ook irritant vindt, zo sneu vind dat het een beetje een van mijn favorieten wordt. Eens kijken of dat met Farah gebeurt...

ja het gebeurt al een beetje
Ja als ik echt de irritatie om het stemmetje uit zet vind ik haar op zich nog niet eens zo irritant/vervelend. Volgens mij zit er best een leuk meisje achter, maar niemand ziet die omdat ze al weglopen als ze haar stem horen :X Best lullig eigenlijk
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191760242
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:19 schreef Moira het volgende:

[..]

Ja als ik echt de irritatie om het stemmetje uit zet vind ik haar op zich nog niet eens zo irritant/vervelend. Volgens mij zit er best een leuk meisje achter, maar niemand ziet die omdat ze al weglopen als ze haar stem horen :X Best lullig eigenlijk
Dacht er ook zo over, maar kan er niet bij dat je iemand eten ontneemt om diegene zo zwak te maken......valt me zo erg tegen........
  PR en moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 21:34:26 #90
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191760620
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:23 schreef zodeju het volgende:

[..]

Dacht er ook zo over, maar kan er niet bij dat je iemand eten ontneemt om diegene zo zwak te maken......valt me zo erg tegen........
Oh ik wel hoor, geef haar ook geen ongelijk. Dat was een van de weinige manieren waarop ze überhaupt nog controle had over het spel. Vond 't wel interessant. En die Liesbeth was er toch al lang klaar mee, die moest ook echt wegwezen :') :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191760812
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:23 schreef zodeju het volgende:

[..]

Dacht er ook zo over, maar kan er niet bij dat je iemand eten ontneemt om diegene zo zwak te maken......valt me zo erg tegen........
Het is een spel he...en de apen doen net zo hard mee. Die hadden uiteindelijk de bananen opgegeten :') maar goed ik had liever farah zien vertrekken ipv dennis.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_191760859
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef Moira het volgende:

[..]

Oh ik wel hoor, geef haar ook geen ongelijk. Dat was een van de weinige manieren waarop ze überhaupt nog controle had over het spel. Vond 't wel interessant. En die Liesbeth was er toch al lang klaar mee, die moest ook echt wegwezen :') :D
Ik vond die liesbeth 10 x irritanter dan farah :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_191760988
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:40 schreef Charmian het volgende:

[..]

Het is een spel he...en de apen doen net zo hard mee. Die hadden uiteindelijk de bananen opgegeten :') maar goed ik had liever farah zien vertrekken ipv dennis.
Ik ook vond hem leuk.....maar tot hoe ver kan je in een spel gaan.....die plotjes en mes in je rug oke, maar dit gaat me net even te ver om te winnen en haar sympathiek te vinden. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door zodeju op 29-02-2020 21:51:50 ]
pi_191761129
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:46 schreef zodeju het volgende:

[..]

Ik ook vond hem leuk.....maar tot hoe ver kan je in een spel gaan.....die plotjes en mes in je rug oke, maar dit gaat me net even te ver om te winnen om haar sympathiek te vinden. ;)
Tsja liesbeth kon natuurlijk ook zelf naar eten zoeken. Zo dramatisch vond ik het niet.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_191761249
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:51 schreef Charmian het volgende:

[..]

Tsja liesbeth kon natuurlijk ook zelf naar eten zoeken. Zo dramatisch vond ik het niet.
Het is maar net hoever jezelf wilt gaan natuurlijk.
  PR en moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 22:00:40 #96
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191761412
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:40 schreef Charmian het volgende:

[..]

Het is een spel he...en de apen doen net zo hard mee. Die hadden uiteindelijk de bananen opgegeten :') maar goed ik had liever farah zien vertrekken ipv dennis.
Dat wel idd, echt heel kut dat Dennis er zo ineens uit ligt :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 22:01:11 #97
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191761433
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:41 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik vond die liesbeth 10 x irritanter dan farah :D
Zo inderdaad zeg :X :X :X ook zo van "je expeditie is nog niet voorbij, je mag naar wraakeiland" - "oh nou ja zal wel moeten he".
Lekker zin in meid!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 22:02:01 #98
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191761469
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:51 schreef Charmian het volgende:

[..]

Tsja liesbeth kon natuurlijk ook zelf naar eten zoeken. Zo dramatisch vond ik het niet.
En dit ja, zal d'r niet missen iig :W
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191761544
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 22:01 schreef Moira het volgende:

[..]

Zo inderdaad zeg :X :X :X ook zo van "je expeditie is nog niet voorbij, je mag naar wraakeiland" - "oh nou ja zal wel moeten he".
Lekker zin in meid!
:D jah. Dat chagrijnige smoelwerk ook de hele tijd :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 2 maart 2020 @ 12:35:02 #100
442280 Prisha
Moonshine!
pi_191792606
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef Moira het volgende:

Oh ik wel hoor, geef haar ook geen ongelijk. Dat was een van de weinige manieren waarop ze überhaupt nog controle had over het spel. Vond 't wel interessant. En die Liesbeth was er toch al lang klaar mee, die moest ook echt wegwezen :') :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:41 schreef Charmian het volgende:

Ik vond die liesbeth 10 x irritanter dan farah :D
Liesbet vond ik echt helemaal niets. Totaal niet erg dat die eruit is. Van Dennis vind ik het wel heel erg jammer.

Farah....we gaan het zien donderdag. Eems kijken hoe het gaat tussen haar en Eva.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')