haha @mario390quote:
Ik las het in de Stentor. Daquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waar? Op de site van de NOS staat dat het bevestigd is.
ik las het in de Stentor. Daar stond niet vermeld waar het was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waar? Op de site van de NOS staat dat het bevestigd is.
Afsteken en alles ten westen in de Noordzee duwenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
Muur om Tilburg bouwen en Tilburg daarvoor laten opdraaien
Had ik net ook, daarom zei ik dat FOK! Raar deed.quote:
Is toch het lokale sufferdje?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het in de Stentor. Da
[..]
ik las het in de Stentor. Daar stond niet vermeld waar het was.
Ik kom ff een paar weken bij jou op de galerij kamperen ok? Neem wel een zooi La Trappe mee om de keel mee te ontsmetten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
Die patient is in Lombardije geweest. Hier is ook een buurt die Lombardijen heeft, vernoemd naar Lombardije. Komt wel heel dichtbij zo
Is goed, ik houd wel een stukje balustrade voor je vrijquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kom ff een paar weken bij jou op de galerij kamperen ok? Neem wel een zooi La Trappe mee om de keel mee te ontsmetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |