Waarquote:
Haha ja die ken ikquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Keer op tv, Rotterdamse taxichauffeur die niet de Ajaxstraat in reed. Ging ie op de hoek staan wachten en moesten ze naar hem toe lopen.
Oh dat keek ik net nog voor ajaxquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Tijdens de live uitzending op NPO 1 krijgt den minister een briefje met de bevestiging
Dat zou mijn gesnotter en keelpijn verklaren wel. Vandaag mensen uit heel NL in den Bosch aangestoken. Epidemie incoming, sorry jongens.quote:
Wat zeg jij nouquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:24 schreef Dotteke het volgende:
Waar dan. Staat nog niets in de krant
Moet er wel om lachen maar ik zou 'm buiten flikkeren als ie dat nog een keer deedquote:
Nee die moet nog gedrukt worden voor volgende ochtendquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:24 schreef Dotteke het volgende:
Waar dan. Staat nog niets in de krant
Stef Bolk kan dat wel handelen, die bolkt dat virus de moeder.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
Toch geen Stef Blok als patient0?
Ik heb bij het drukken ook nogal eens een krant.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee die moet nog gedrukt worden voor volgende ochtend
apartquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb bij het drukken ook nogal eens een krant.
Is wel handig als het pleepapier op is wel.quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-02-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Haha jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Professionele zuigertjes. Zouden op Fok! ook iedereen gek krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |