quote:
quote:
quote:
Een oudkleega van me heet Gé. Dus die stelde zich in de States zo voor:"Hi! I'm Gé!quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:59 schreef engine het volgende:
Had al gezien dat ik een collega heb die met de achternaam Suparman heetKom er nu achter dat er ook nog eentje Panis heet...spreekt dat maar eens engels uit
Wat doe jij met een Ajax-UI?quote:
2 keer scoren en ze zijn door toch?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LINZ domineert van A tot Z
'maar' 2x jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 keer scoren en ze zijn door toch?
spannende ontknoping...... we wachten op de cliffhangerquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:03 schreef Dotteke het volgende:
14 nieuwe coronabesmettingen vastgesteld in Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen, die grenst aan Nederland. Het totaal mensen met corona in de regio Heinsberg is daarmee opgelopen naar
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een oudkleega van me heet Gé. Dus die stelde zich in de States zo voor:"Hi! I'm Gé!"
Mensen die Dick de Kock heten zullen ook wel niet vaak naar Engelstalige vakantiebestemmingen gaan.
Nog even en we zingen:quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:03 schreef Dotteke het volgende:
14 nieuwe coronabesmettingen vastgesteld in Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen, die grenst aan Nederland. Het totaal mensen met corona in de regio Heinsberg is daarmee opgelopen naar
cliffhanger!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:03 schreef Dotteke het volgende:
Makkelijk is het niet nee. Maar ook geen onmogelijkheid. Als je nu de 2-1 scoort moet je hopen dat die Östenreicher zenuwachtig worden.quote:
4045?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
spannende ontknoping...... we wachten op de cliffhanger
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
spannende ontknoping...... we wachten op de cliffhanger
20 zegt googlequote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, als je het voetbal wilt noemen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |