twitter:BILD_News twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:22:59Wieder im Kreis Heinsberg - 14 weitere Corona-Infektionen allein in NRW https://t.co/5ZAktJHHUb reageer retweet
De beer is ook wel los in Duitsland dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:23 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BILD_News twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:22:59Wieder im Kreis Heinsberg - 14 weitere Corona-Infektionen allein in NRW https://t.co/5ZAktJHHUb reageer retweet
Die linkse gekkies ook met hun 'inhumaan' de hele tijd. Geef mij in dit soort tijden een stevige dictatuur.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Lijkt me niet ideaal
ontopic
[ afbeelding ]
Bam, torpedo op die schuitquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die linkse gekkies ook met hun 'inhumaan' de hele tijd. Geef mij in dit soort tijden een stevige dictatuur.
Ga mij niet vertellen dat daar geen nederlanders bij warenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Nee geen paniekquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat daar geen nederlanders bij waren
Ook 6 nieuwe gevallen in Valenciatwitter:elmundoes twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:26:57#ÚltimaHora 🔴 Seis nuevos casos de coronavirus en la Comunidad Valenciana https://t.co/27gmcjAHpc reageer retweet
Die zal er dan wel heel wat besmet hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Had ik niet eens echt zo gezien, maar die gast in CA lag dus dagen ongediagnostiiceerd in het ziekenhuis
dat gaat daar ook wel los dus
[ afbeelding ]
Vooral ook personeel, handig welquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die zal er dan wel heel wat besmet hebben
Had je wellicht al anderhalve maand opgesloten gezeten op je zolderkamer. En ik weet niet hoe groot die van jou is maar mijn kelder is klein en vochtigquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die linkse gekkies ook met hun 'inhumaan' de hele tijd. Geef mij in dit soort tijden een stevige dictatuur.
België doet het op dat ene geval na ook netjes hoor. Mag ook wel gezegd worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
Nog steeds niet in NL![]()
Zit echt elk moment te wachten tot we een besmetting krijgen, eindelijk.![]()
Máár... wie weet houden we het nog een paar dagen vol. Dat zou wel uniek zijn mbt de hele situatie in Europa.
quote:Het Wuhan-instituut heeft wel coronavirussen bestudeerd, waaronder de stam die ernstig acuut respiratoir syndroom (SARS), het H5N1-influenzavirus, Japanse encefalitis en knokkelkoorts veroorzaakt. Onderzoekers van het instituut hebben ook de kiem bestudeerd die anthrax veroorzaakt. Op dezelfde locatie wordt ook het vaccin tegen SARS geproduceerd. Bovendien worden er volgens de bronnen van de krant de hemola-virale virussen Ebola, Nipah en Krim-Congo onderzocht.
Het laboratorium ligt op ongeveer 20 mijl van de Hunan Seafood Market, waarvan rapporten uit China zeggen dat het mogelijk de oorsprong van het virus was.
China heeft altijd ontkend dat ze biologische aanvalswapens hebben, maar vorig jaar onthulde een rapport van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken vermoedens dat de Chinezen heimelijk werken aan biologische wapens.
Chinese autoriteiten zeggen nog steeds dat ze de oorsprong van het coronavirus niet kennen.
De gemeente Heinsberg, ligt tegen Nederlandquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:33 schreef hollandia02 het volgende:
Heinsberg? Da's 10/15 km van de grens.
Daar waren geen Nederlanders bij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat daar geen nederlanders bij waren
Wat ook wel is met belgen en nederlanders, die zijn niet zo plakkerig en klef als die italianen, dus logischquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:34 schreef kilon het volgende:
[..]
België doet het op dat ene geval na ook netjes hoor. Mag ook wel gezegd worden.
Ik was van plan om met een collega Knotfest at sea te doen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:23 schreef Perrin het volgende:
Mensen die nu nog met cruiseschepen gaan vragen er ook wel om.
Ik begrijp die paniek en hysterie echt niet, iedereen zit elkaar gek te maken en de media doet uiteraard gretig mee. In 2014/2015 stierven er tijdens de lange griepgolf van 21 weken 65000 mensen aan de griep, in China zitten ze nog niet eens aan 3000 doden tot nu toe.....quote:
Volgens mij doen jullie gewoon geen testen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
Nog steeds niet in NL![]()
Zit echt elk moment te wachten tot we een besmetting krijgen, eindelijk.![]()
Máár... wie weet houden we het nog een paar dagen vol. Dat zou wel uniek zijn mbt de hele situatie in Europa.
Ja vast, ga je mij niet wijsmakenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar waren geen Nederlanders bij.
Sterker nog, Gangelt, het plaatsje waar ze vandaan kwamen ligt op 2km van de grens af.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De gemeente Heinsberg, ligt tegen Nederland
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:36:24Coronavirus updates:- 6 new cases in UAE- 2 new cases in Oman- 2 new cases in Switzerland- 1 new case in Lebanonhttps://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Heb je iig wat metalbands om je al die quarantaineweken mee te vermakenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik was van plan om met een collega Knotfest at sea te doen.
Een metal cruise naar o.a. Italie
Maar dit is niet bepaald een normaal griepje wat iedereen loopt te blerrenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:36 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Ik begrijp die paniek en hysterie echt niet, iedereen zit elkaar gek te maken en de media doet uiteraard gretig mee. In 2014/2015 stierven er tijdens de lange griepgolf van 21 weken 65000 mensen aan de griep, in China zitten ze nog niet eens aan 3000 doden tot nu toe.....
Sorry, ik ben geen technoboy.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou ben ik zelf een ouwe lul, maar is dit niet heel erg boomer?
Limburgers die geen carnaval vieren in eigen dorp.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja vast, ga je mij niet wijsmaken
Wij vieren carnaval, evenementen met tienduizenden mensen gaan door, we stappen nog steeds vliegtuigen in etcquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:23 schreef Perrin het volgende:
Mensen die nu nog met cruiseschepen gaan vragen er ook wel om.
Slipknot o.a.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je iig wat metalbands om je al die quarantaineweken mee te vermaken
Moeder van een kennis van me gaat 2 weken op een cruise naar onder andere Oman en Dubai deze week.... en ze is ook rond de 75 volgens mij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik was van plan om met een collega Knotfest at sea te doen.
Een metal cruise naar o.a. Italie
Ik zou het toch niet gaan zoeken...quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moeder van een kennis van me gaat 2 weken op een cruise naar onder andere Oman en Dubai.... en ze is ook rond de 75 volgens mij.
technoboy?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen technoboy.
Ik zou iets uitgebreider afscheid nemen deze keer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moeder van een kennis van me gaat 2 weken op een cruise naar onder andere Oman en Dubai deze week.... en ze is ook rond de 75 volgens mij.
Ja techno en trance en die toestanden.quote:
Ik heb ook gezegd dat er een kans bestaat dat ze of niet mogen aanmeren of gewoon ergens vast komen te zitten. Ookal is dat schip 100% veilig.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet gaan zoeken...
Het is daar wel goed heet en droog. Dat is wel een voordeel van deze cruisequote:Op donderdag 27 februari 2020 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moeder van een kennis van me gaat 2 weken op een cruise naar onder andere Oman en Dubai deze week.... en ze is ook rond de 75 volgens mij.
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, mijn lp's varieren van obituary en napalm death tot nirvanaquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja techno en trance en die toestanden.
Zij liever dan ik. De kans dat het drama wordt, lijkt me behoorlijk groot. (en als ik eerlijk ben: ik snap de lol van die drijvende flatgebouwen sowieso al niet)quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja in dat ziekenhuis tochquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:42 schreef Maver24 het volgende:
650 cases in italie, wtf hebben ze daar lopen doen dan. Die hebben ergens een gruwelijke blunder begaan
Niet in paniek raken is iets goeds. Waar het hier echter om gaat is dat aan dit virus meer dan 10 keer zo veel mensen doodgaan dan aan de jaarlijkse griep. Ook heeft een aanzienlijk percentage* ziekenhuiszorg nodig. Lees: je moet aan de beademing/zuurstof. Zo niet, dan gaan je dood. Ook normale, gezonde mensen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:36 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Ik begrijp die paniek en hysterie echt niet, iedereen zit elkaar gek te maken en de media doet uiteraard gretig mee. In 2014/2015 stierven er tijdens de lange griepgolf van 21 weken 65000 mensen aan de griep, in China zitten ze nog niet eens aan 3000 doden tot nu toe.....
Hoeveel bij de grens? Las iets van nu 14?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:41 schreef NaturalScience het volgende:
Poeh.... 40 cases in Duitsland nu... dat gaat rap. Bijna alles ook vlak bij Nederland.
Ja, i begreep ook niet goed wat je bedoelde met boomer. Obituary is tevens vet goed!quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, mijn lp's varieren van obituary en napalm death tot nirvana
Net zoals nu in Californië. Ook daar een patiënt met symptomen waar pas na velen dagen alarm wordt geslagenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:42 schreef Maver24 het volgende:
650 cases in italie, wtf hebben ze daar lopen doen dan. Die hebben ergens een gruwelijke blunder begaan
Is dat de enige rede?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja in dat ziekenhuis toch
https://www.ad.nl/buitenl(...)oronavirus~ab1c0523/
Een cruise, met metal bandsquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, i begreep ook niet goed wat je bedoelde met boomer. Obituary is tevens vet goed!
Dit gaat gewoon overal gebeuren. Italie was toevallig als eerste aan de beurt in Europa, maar kijk naar Duitsland. 14 cases op 1 dag nu. Terwijl we eerst iets van 2 weken deden om 14 cases te halen (en die waren ook allemaal verbonden aan 1 bedrijf)quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:42 schreef Maver24 het volgende:
Ladys and Gentlemen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef Minimunt het volgende:
Sinds eergisteren steeds meer last van een kriebelhoest. Ik woon en werk dichtbij Gangelt. Ik ben best wel bang dat ik iets heb. Maar dat zei ik twee dagen.
Ik ken al 3 andere mensen die deze week hier ziek zijn..quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ladys and Gentlemen.
We got him.
Patient 0quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ladys and Gentlemen.
We got him.
Het reguliere seizoensgriepvirus heerst ook nu, dus het is waarschijnlijk dat óf corona.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef Minimunt het volgende:
Sinds eergisteren steeds meer last van een kriebelhoest. Ik woon en werk dichtbij Gangelt. Ik ben best wel bang dat ik iets heb. Maar dat zei ik twee dagen.
Of longpestquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:45 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[..]
Het reguliere seizoensgriepvirus heerst ook nu, dus het is waarschijnlijk dat óf corona.
Krijgen op de kop van de WHOquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:45 schreef BeriBeri het volgende:
Italy changes virus count methods at UN agency's urging
Italy is changing how it reports coronavirus cases and who will get tested in ways that could lower the country's caseload even as an outbreak centered in northern Italy spreads in Europe
https://abcnews.go.com/He(...)ncys-urging-69254949
Deze 14 cases zijn ook aan elkaar verbondenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon overal gebeuren. Italie was toevallig als eerste aan de beurt in Europa, maar kijk naar Duitsland. 14 cases op 1 dag nu. Terwijl we eerst iets van 2 weken deden om 14 cases te halen (en die waren ook allemaal verbonden aan 1 bedrijf)
En toch staan we op 0.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:46 schreef Confetti het volgende:
Misschien al gepost maar : https://www.telegraaf.nl/(...)eteen-in-quarantaine( incognito)
Nederland.
1000 mensen mogen hun huis niet meer uit in de gemeente Heinsberg.twitter:WDRaktuell twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:45:37Im Kreis Heinsberg sind rund 1000 Menschen vorsorglich in häuslicher Quarantäne. Das sagte der Landrat Stephan Pusch im WDR. Mit der Maßnahme sollen Ansteckungswege unterbrochen werden. #coronavirus reageer retweet
Damn, direct lockdown ofzo?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:48 schreef Houtenbeen het volgende:
1000 mensen mogen hun huis niet meer uit in de gemeente Heinsberg.twitter:WDRaktuell twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:45:37Im Kreis Heinsberg sind rund 1000 Menschen vorsorglich in häuslicher Quarantäne. Das sagte der Landrat Stephan Pusch im WDR. Mit der Maßnahme sollen Ansteckungswege unterbrochen werden. #coronavirus reageer retweet
Wat gaat italie dan doen? Krijgen we dalijk gezichtsbedrog dat we minder cases zien?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Krijgen op de kop van de WHO
Mogen ze wel eten bestellen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:48 schreef Houtenbeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |