Dus 5 doden erbij vandaag?quote:
Ongeveer 2,61538462% gaat daar dus dood.quote:
Kan ook best ongeveer 2,61538463% zijn hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ongeveer 2,61538462% gaat daar dus dood.
Noemt zij zich Carola, niks aan de hand.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dat had je ook met Isis
Mijn collega noemde zijn dochter echt een half jaar voor die hele bende Isis
Ze heet nu Iris, I shit u not
2.61538461538quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kan ook best ongeveer 2,61538463% zijn hoor
Kan ook liggen aan toegenomen lab faciliteiten he, dat je gewoon meer kan testenquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:53 schreef hollandia02 het volgende:
Gaat hard opeens in Italie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, want ik had afgerond van 2,6153846154%quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kan ook best ongeveer 2,61538463% zijn hoor
538 ipv 540 actually.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, want ik had afgerond van 2,6153846154%
Ja is lastig te zeggen. Korea test alles en iedereen, daarom hebben ze zo'n aantal. In japan moet je aan allerlei voorwaarden voldoen om getest te worden dus het aantal is laag. Persoonlijk denk ik dat Japan meer cases heeft omdat het veel meer verspreid is door het land. Overal ongerelateerde clusters.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kan ook liggen aan toegenomen lab faciliteiten he, dat je gewoon meer kan testen
U heeft nog een paar dagen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:58 schreef vosss het volgende:
Ik begin me toch steeds meer zorgen te maken over de impact op de economie. Ik moet nog ff een huis verkopen voordat dd shit echt los gaat en de huizenmarkt in elkaar stort, want anders ben ik echt fucked.
Nerdquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, want ik had afgerond van 2,6153846154%
Geen reden tot paniekquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:58 schreef vosss het volgende:
Ik begin me toch steeds meer zorgen te maken over de impact op de economie. Ik moet nog ff een huis verkopen voordat dd shit echt los gaat en de huizenmarkt in elkaar stort, want anders ben ik echt fucked.
Dat ga ik niet redden, het moet nog de verkoop in.quote:
Ik ook van jou, pikquote:
Ik had mijn huis gekocht in het andere crisisjaar 2008. Verkocht in 2013. Wees gerust, 3 jaar op water en brood leven en je restschuld is afbetaaldquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden, het moet nog de verkoop in.
Hoe snel kan zo een markt in elkaar donderen?
Eerst ff eten. Brennie is in de keuken bezig. Dus straks.quote:
Ik had 20k verlies op een hypotheek van nog geen 1,2 tonquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had mijn huis gekocht in het andere crisisjaar 2008. Verkocht in 2013. Wees gerust, 3 jaar op water en brood leven en je restschuld is afbetaald
Ik kan nu juist gratis van mn restschuld af en winst maken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had mijn huis gekocht in het andere crisisjaar 2008. Verkocht in 2013. Wees gerust, 3 jaar op water en brood leven en je restschuld is afbetaald
ze was het waard om van af te komenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:03 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik had 20k verlies op een hypotheek van nog geen 1,2 k
ahahaha en een baby
dat was kut
Ow, sorryquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:04 schreef Lonaa het volgende:
[modbreak]Ontopic lieverds, alsjeblieft.[/modbreak]
Als dat idd zo is, kunnen wij mooi van ze leren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zal je dalijk zien dat ze het in China onder controle hebben terwijl het in Europa compleet aan het losbreken is.
Is inmiddels geupdate, het zijn er echt 17quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:01 schreef Revanches het volgende:
Kan alleen iets vinden over de 14 doden, nog niet alle 17.
https://www.thelocal.it/2(...)coronavirus-in-italy
Reisleidster in touringcars ..... Goeiemorgen meneer, zal ik uw riem even vastmaken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:07 schreef Fer_de_Lance het volgende:
AD komt nu ook met het verhaal van die tweede besmetting
https://www.ad.nl/dossier(...)oronavirus~a4b0941a/
Nee, je moet het vergelijken met het aantal genezen personen.. 17 dood 45 genezen. Dus 1 op de 3 gaat doodquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ongeveer 2,61538462% gaat daar dus dood.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:10 schreef Symphonic het volgende:
https://www.noordhollands(...)ieuwste-actie-direct
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:10 schreef Symphonic het volgende:
https://www.noordhollands(...)ieuwste-actie-direct
Ja, zusters doen ook dat soort dingenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
Reisleidster in touringcars ..... Goeiemorgen meneer, zal ik uw riem even vastmaken?
Hallo mevrouw, ach is uw kussentje gevallen; ik raap het even op voor U.
Ja klopt dat het nu 17 zijn, maar ik kon nog niet iets over de leeftijd van de andere 3 vinden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:09 schreef joyvke het volgende:
[..]
Is inmiddels geupdate, het zijn er echt 17. Alleen geen leeftijden erbij.
Lijkt me overigens in geen scenario ideaalquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:15 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Wat dacht je van de hoeren. Stel, je krijgt een hoestende aziaat over de vloer die een sucky fucky wil, dat is dan niet ideaal.
twitter:disclosetv twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:02:03BREAKING - Italy now reports 650 people infected with the #COVID19 coronavirus in the country, and 17 dead. https://t.co/Mbhdpnhmfh reageer retweet
https://www.ansa.it/canal(...)a5-f466910a141e.htmlquote:"Coronavirus positive in Italy has risen to 650 . Then there are three other deaths in Lombardy, all over 80 years old. The head of the Civil Protection, Angelo Borrelli said it, taking stock of the emergency. Three other people in Lombardy with Coronavirus were also cured : there are now 40 in the region. "Everything is normal, there is no problem in the red zone," said Borrelli. "The Department has made available and over 35 thousand masks are arriving in Emilia Romagna, Piedmont, Lombardy and Veneto"."
Stel je bent een prostituee met een hoestende aziatenfetisch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Lijkt me overigens in geen scenario ideaal
Lijkt me niet ideaalquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:19 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[..]
Stel je bent een prostituee met een hoestende aziatenfetisch?
twitter:BILD_News twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:22:59Wieder im Kreis Heinsberg - 14 weitere Corona-Infektionen allein in NRW https://t.co/5ZAktJHHUb reageer retweet
De beer is ook wel los in Duitsland dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:23 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BILD_News twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:22:59Wieder im Kreis Heinsberg - 14 weitere Corona-Infektionen allein in NRW https://t.co/5ZAktJHHUb reageer retweet
Die linkse gekkies ook met hun 'inhumaan' de hele tijd. Geef mij in dit soort tijden een stevige dictatuur.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Lijkt me niet ideaal
ontopic
[ afbeelding ]
Bam, torpedo op die schuitquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die linkse gekkies ook met hun 'inhumaan' de hele tijd. Geef mij in dit soort tijden een stevige dictatuur.
Ga mij niet vertellen dat daar geen nederlanders bij warenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Nee geen paniekquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat daar geen nederlanders bij waren
Ook 6 nieuwe gevallen in Valenciatwitter:elmundoes twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:26:57#ÚltimaHora 🔴 Seis nuevos casos de coronavirus en la Comunidad Valenciana https://t.co/27gmcjAHpc reageer retweet
Die zal er dan wel heel wat besmet hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Had ik niet eens echt zo gezien, maar die gast in CA lag dus dagen ongediagnostiiceerd in het ziekenhuis
dat gaat daar ook wel los dus
[ afbeelding ]
Vooral ook personeel, handig welquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die zal er dan wel heel wat besmet hebben
Had je wellicht al anderhalve maand opgesloten gezeten op je zolderkamer. En ik weet niet hoe groot die van jou is maar mijn kelder is klein en vochtigquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die linkse gekkies ook met hun 'inhumaan' de hele tijd. Geef mij in dit soort tijden een stevige dictatuur.
België doet het op dat ene geval na ook netjes hoor. Mag ook wel gezegd worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
Nog steeds niet in NL![]()
Zit echt elk moment te wachten tot we een besmetting krijgen, eindelijk.![]()
Máár... wie weet houden we het nog een paar dagen vol. Dat zou wel uniek zijn mbt de hele situatie in Europa.
quote:Het Wuhan-instituut heeft wel coronavirussen bestudeerd, waaronder de stam die ernstig acuut respiratoir syndroom (SARS), het H5N1-influenzavirus, Japanse encefalitis en knokkelkoorts veroorzaakt. Onderzoekers van het instituut hebben ook de kiem bestudeerd die anthrax veroorzaakt. Op dezelfde locatie wordt ook het vaccin tegen SARS geproduceerd. Bovendien worden er volgens de bronnen van de krant de hemola-virale virussen Ebola, Nipah en Krim-Congo onderzocht.
Het laboratorium ligt op ongeveer 20 mijl van de Hunan Seafood Market, waarvan rapporten uit China zeggen dat het mogelijk de oorsprong van het virus was.
China heeft altijd ontkend dat ze biologische aanvalswapens hebben, maar vorig jaar onthulde een rapport van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken vermoedens dat de Chinezen heimelijk werken aan biologische wapens.
Chinese autoriteiten zeggen nog steeds dat ze de oorsprong van het coronavirus niet kennen.
De gemeente Heinsberg, ligt tegen Nederlandquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:33 schreef hollandia02 het volgende:
Heinsberg? Da's 10/15 km van de grens.
Daar waren geen Nederlanders bij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat daar geen nederlanders bij waren
Wat ook wel is met belgen en nederlanders, die zijn niet zo plakkerig en klef als die italianen, dus logischquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:34 schreef kilon het volgende:
[..]
België doet het op dat ene geval na ook netjes hoor. Mag ook wel gezegd worden.
Ik was van plan om met een collega Knotfest at sea te doen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:23 schreef Perrin het volgende:
Mensen die nu nog met cruiseschepen gaan vragen er ook wel om.
Ik begrijp die paniek en hysterie echt niet, iedereen zit elkaar gek te maken en de media doet uiteraard gretig mee. In 2014/2015 stierven er tijdens de lange griepgolf van 21 weken 65000 mensen aan de griep, in China zitten ze nog niet eens aan 3000 doden tot nu toe.....quote:
Volgens mij doen jullie gewoon geen testen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
Nog steeds niet in NL![]()
Zit echt elk moment te wachten tot we een besmetting krijgen, eindelijk.![]()
Máár... wie weet houden we het nog een paar dagen vol. Dat zou wel uniek zijn mbt de hele situatie in Europa.
Ja vast, ga je mij niet wijsmakenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar waren geen Nederlanders bij.
Sterker nog, Gangelt, het plaatsje waar ze vandaan kwamen ligt op 2km van de grens af.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De gemeente Heinsberg, ligt tegen Nederland
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:36:24Coronavirus updates:- 6 new cases in UAE- 2 new cases in Oman- 2 new cases in Switzerland- 1 new case in Lebanonhttps://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Heb je iig wat metalbands om je al die quarantaineweken mee te vermakenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik was van plan om met een collega Knotfest at sea te doen.
Een metal cruise naar o.a. Italie
Maar dit is niet bepaald een normaal griepje wat iedereen loopt te blerrenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:36 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Ik begrijp die paniek en hysterie echt niet, iedereen zit elkaar gek te maken en de media doet uiteraard gretig mee. In 2014/2015 stierven er tijdens de lange griepgolf van 21 weken 65000 mensen aan de griep, in China zitten ze nog niet eens aan 3000 doden tot nu toe.....
Sorry, ik ben geen technoboy.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou ben ik zelf een ouwe lul, maar is dit niet heel erg boomer?
Limburgers die geen carnaval vieren in eigen dorp.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja vast, ga je mij niet wijsmaken
Wij vieren carnaval, evenementen met tienduizenden mensen gaan door, we stappen nog steeds vliegtuigen in etcquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:23 schreef Perrin het volgende:
Mensen die nu nog met cruiseschepen gaan vragen er ook wel om.
Slipknot o.a.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je iig wat metalbands om je al die quarantaineweken mee te vermaken
Moeder van een kennis van me gaat 2 weken op een cruise naar onder andere Oman en Dubai deze week.... en ze is ook rond de 75 volgens mij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik was van plan om met een collega Knotfest at sea te doen.
Een metal cruise naar o.a. Italie
Ik zou het toch niet gaan zoeken...quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moeder van een kennis van me gaat 2 weken op een cruise naar onder andere Oman en Dubai.... en ze is ook rond de 75 volgens mij.
technoboy?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen technoboy.
Ik zou iets uitgebreider afscheid nemen deze keer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moeder van een kennis van me gaat 2 weken op een cruise naar onder andere Oman en Dubai deze week.... en ze is ook rond de 75 volgens mij.
Ja techno en trance en die toestanden.quote:
Ik heb ook gezegd dat er een kans bestaat dat ze of niet mogen aanmeren of gewoon ergens vast komen te zitten. Ookal is dat schip 100% veilig.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet gaan zoeken...
Het is daar wel goed heet en droog. Dat is wel een voordeel van deze cruisequote:Op donderdag 27 februari 2020 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moeder van een kennis van me gaat 2 weken op een cruise naar onder andere Oman en Dubai deze week.... en ze is ook rond de 75 volgens mij.
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, mijn lp's varieren van obituary en napalm death tot nirvanaquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja techno en trance en die toestanden.
Zij liever dan ik. De kans dat het drama wordt, lijkt me behoorlijk groot. (en als ik eerlijk ben: ik snap de lol van die drijvende flatgebouwen sowieso al niet)quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |