Of onkundequote:Op donderdag 27 februari 2020 19:57 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Puur geluk of kunde. Vraag het me af.
Heb je ook koorts?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef Minimunt het volgende:
Sinds eergisteren steeds meer last van een kriebelhoest. Ik woon en werk dichtbij Gangelt. Ik ben best wel bang dat ik iets heb. Maar dat zei ik twee dagen.
Ja las het net. Misschien idd puntsgewijs of bij de eerste besmettingshaarden de komende weken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die mensen in Duitsland zitten ook in thuisquarantaine.
Ja, dat is ook zo... was alleen ook een optiequote:Op donderdag 27 februari 2020 19:58 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Kan ook nog. Maar volgens mij wordt er wel getest?
Die hebben de grenzen twee weken geleden volledig gesloten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb ook nog niks gehoord over Rusland? Wat wel typisch zou zijn, grenzend aan China.
Met je elleboog? Knokkel?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lekker die deurbel aanraken die door een besmet iemand is aangeraakt. Hell no
Op de grens van China met Rusland wonen ook niet extreem veel mensen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb ook nog niks gehoord over Rusland? Wat wel typisch zou zijn, grenzend aan China.
Wowquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:59 schreef BeriBeri het volgende:
BREAKING - Sweden reports 5 new #COVID19 cases, 3 people in Västra Götaland, 1 person in the Uppsala Region and 1 person in the Stockholm region. This means that 7 people have been confirmed infected in the country now.
https://www.gp.se/nyheter(...)i-sverige-1.24625663
Allemaal andere plekken ook. Vreemd...quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:59 schreef BeriBeri het volgende:
BREAKING - Sweden reports 5 new #COVID19 cases, 3 people in Västra Götaland, 1 person in the Uppsala Region and 1 person in the Stockholm region. This means that 7 people have been confirmed infected in the country now.
https://www.gp.se/nyheter(...)i-sverige-1.24625663
Van buiten af hebben mijn ouders een sleutel van mijn huis. Om uberhaubt bij mij te komen moeten ze buiten aanbellen bij het portiekjequote:Op donderdag 27 februari 2020 19:57 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Heeft bij jou thuis niemand een sleutel en moeten ze aanbellen?
Woon op 5.5 km afstand. Ben bangquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:01 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Wow
Ik ben trouwens echt bang dat wij in heel limburg er last van gaat krijgen op korte termijn. De helft van de steden zoals Roermond, Sittard en Heerlen wordt bezocht door die mensen in Heinsberg..
En de mensen die er wonen gaan niet meteen 1500 km lopen naar de huisarts als ze snotterig zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:01 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Op de grens van China met Rusland wonen ook niet extreem veel mensen?
Volledige paniek, zorgt niet voor betere maatregelen. Dus wij in Nederland kunnen nu bijvoorbeeld wel elke Nederlander testen, daarmee wordt niks voorkomenquote:
Inderdaad. In Roermond is de voertaal Duits door alle Duitse bezoekers.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:01 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Wow
Ik ben trouwens echt bang dat wij in heel limburg er last van gaat krijgen op korte termijn. De helft van de steden zoals Roermond, Sittard en Heerlen wordt bezocht door die mensen in Heinsberg..
Ook 4 nieuwe gevallen in Baden Wurttembergtwitter:SWRAktuellBW twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:51:12In Baden-Württemberg haben sich vier weitere Menschen mit dem neuartigen #Coronavirus infiziert. Das teilte das Sozial- und Gesundheitsministerium am Abend in Stuttgart mit. Damit ist die Zahl der bestätigten Infektionen auf acht gestiegen. Mehr dazu: https://t.co/gIfVz92XYj reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |