Slim toch, we sturen ze meteen naar Duitslandquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:46 schreef Confetti het volgende:
Misschien al gepost maar : https://www.telegraaf.nl/(...)eteen-in-quarantaine( incognito)
Nederland.
Tussen nu en volgende week zou ik, als ik bezorger was, denk ik mijn baan opzeggen.quote:
wowquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:48 schreef Houtenbeen het volgende:
1000 mensen mogen hun huis niet meer uit in de gemeente Heinsberg.twitter:WDRaktuell twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:45:37Im Kreis Heinsberg sind rund 1000 Menschen vorsorglich in häuslicher Quarantäne. Das sagte der Landrat Stephan Pusch im WDR. Mit der Maßnahme sollen Ansteckungswege unterbrochen werden. #coronavirus reageer retweet
Denk dat het nog wel maanden duurt. Zit je dan zonder inkomsten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tussen nu en volgende week zou ik, als ik bezorger was, denk ik mijn baan opzeggen.
Waarom? Alleen met iDeal laten betalen en eten voor de deur zetten en aanbellen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tussen nu en volgende week zou ik, als ik bezorger was, denk ik mijn baan opzeggen.
Lekker die deurbel aanraken die door een besmet iemand is aangeraakt. Hell noquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waarom? Alleen met iDeal laten betalen en eten voor de deur zetten en aanbellen.
Dat gebeurd veel in NL, maar in Duitsland is volgens mij veel nog cash. Lekker kleffe bankbiljetten aannemen van een zweterige Duitser.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waarom? Alleen met iDeal laten betalen en eten voor de deur zetten en aanbellen.
Sommige mensen rekenen er wel op gezien het boodschappentopic.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik vraag me echt af hoor, ook in NL straks steden of wijken in lockdown?
Dat is echt onvoorstelbaar
Ook het eerst geval in Noord-Ierlandtwitter:BelTel twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:54:02BREAKING: First case of coronavirus in Northern Ireland - report https://t.co/7Ew9q1rySW https://t.co/x9gjZ956k1 reageer retweet
Verwacht ik ook niet. Inderdaad onvoorstelbaarquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Vraag me echt af of ze zoiets hier gaan doen. Denk eerder thuisquarantaine, thuiswerken en evt publieke bijeenkomsten minimaliseren. Maar echt delen van NL in lockdown, lijkt me niet iets dat erg snel gaat gebeuren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik vraag me echt af hoor, ook in NL straks steden of wijkeni n lockdown?
Iemand een antwoord hierop?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat gaat italie dan doen? Krijgen we dalijk gezichtsbedrog dat we minder cases zien?
Gaat ook niet gebeuren. We hebben zelfs nu nog geen besmettingen, alles is onder controle. RIVM heeft het gewoon voor elkaar, ondanks alle kritische noten van leken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Die mensen in Duitsland zitten ook in thuisquarantaine.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vraag me echt af of ze zoiets hier gaan doen. Denk eerder thuisquarantaine, thuiswerken en evt publieke bijeenkomsten minimaliseren. Maar echt delen van NL in lockdown, lijkt me niet iets dat erg snel gaat gebeuren.
Hoeveel landen zijn er nog over in Europa. Straks gaat Nederland echt de laatste zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Ook het eerst geval in Noord-Ierlandtwitter:BelTel twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:54:02BREAKING: First case of coronavirus in Northern Ireland - report https://t.co/7Ew9q1rySW https://t.co/x9gjZ956k1 reageer retweet
Wow. Iemand die het snapt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:55 schreef Durmada het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren. We hebben zelfs nu nog geen besmettingen, alles is onder controle. RIVM heeft het gewoon voor elkaar, ondanks alle kritische noten van leken.
Kan me er ook niks bij voorstellen. Een dorp misschien, maar grote steden?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Heeft bij jou thuis niemand een sleutel en moeten ze aanbellen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lekker die deurbel aanraken die door een besmet iemand is aangeraakt. Hell no
Puur geluk of kunde. Vraag het me af.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoeveel landen zijn er nog over in Europa. Straks gaat Nederland echt de laatste zijn
We gaan het zien. Valencia en Milaan kunnen als voorbeeld dienen denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:56 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Kan me er ook niks bij voorstellen. Een dorp misschien, maar grote steden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |