Dat geloof ik, hele dag regen zeker?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:37 schreef Bos81 het volgende:
Wat een![]()
![]()
dag om te werken.
Gelukkig vanavond naar het theater![]()
Ja, helaas welquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geloof ik, hele dag regen zeker?
Heb je het definitief achter je gelaten nu ja?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Raar hoor allemaal
. Maar goed nu kan k ook 2 maanden
Ja k ga die vakantie niet wijzigingen dus dan neem k zogenaamd ontslag. Sowieso dreigen met dit trek k slechtquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je het definitief achter je gelaten nu ja?![]()
Snap ik. Ga je wel al voor die tijd bij andere bedrijven solliciteren of doe je dat pas als je terug bent van vakantie?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k ga die vakantie niet wijzigingen dus dan neem k zogenaamd ontslag. Sowieso dreigen met dit trek k slecht
Ok, praat me even bij?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k ga die vakantie niet wijzigingen dus dan neem k zogenaamd ontslag. Sowieso dreigen met dit trek k slecht
Hoe en waarom dat dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Had laatst een collega die zichzelf op non actief had gezet.
Ze vroeg vanochtend via app of k wilde overwegen om pas 15 april te gaan ipv 1 april. Dus k zei dat k dat niet wil en nu wilt ze dat k ontslag neemquote:
Nee als k terug benquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik. Ga je wel al voor die tijd bij andere bedrijven solliciteren of doe je dat pas als je terug bent van vakantie?
Nu ben ik benieuwd waarom hij/zij nog bij jullie werkte en waarover de ruzie ging.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had ruzie met HR. Maar is al 72 en ze hebben hem nodig en niet andersom.
Meer geld en nieuw contract.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd waarom hij/zij nog bij jullie werkte en waarover de ruzie ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |