Dat geloof ik, hele dag regen zeker?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:37 schreef Bos81 het volgende:
Wat een![]()
![]()
dag om te werken.
Gelukkig vanavond naar het theater![]()
Ja, helaas welquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geloof ik, hele dag regen zeker?
Heb je het definitief achter je gelaten nu ja?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Raar hoor allemaal
. Maar goed nu kan k ook 2 maanden
Ja k ga die vakantie niet wijzigingen dus dan neem k zogenaamd ontslag. Sowieso dreigen met dit trek k slechtquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je het definitief achter je gelaten nu ja?![]()
Snap ik. Ga je wel al voor die tijd bij andere bedrijven solliciteren of doe je dat pas als je terug bent van vakantie?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k ga die vakantie niet wijzigingen dus dan neem k zogenaamd ontslag. Sowieso dreigen met dit trek k slecht
Ok, praat me even bij?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k ga die vakantie niet wijzigingen dus dan neem k zogenaamd ontslag. Sowieso dreigen met dit trek k slecht
Hoe en waarom dat dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Had laatst een collega die zichzelf op non actief had gezet.
Ze vroeg vanochtend via app of k wilde overwegen om pas 15 april te gaan ipv 1 april. Dus k zei dat k dat niet wil en nu wilt ze dat k ontslag neemquote:
Nee als k terug benquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik. Ga je wel al voor die tijd bij andere bedrijven solliciteren of doe je dat pas als je terug bent van vakantie?
Nu ben ik benieuwd waarom hij/zij nog bij jullie werkte en waarover de ruzie ging.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had ruzie met HR. Maar is al 72 en ze hebben hem nodig en niet andersom.
Meer geld en nieuw contract.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd waarom hij/zij nog bij jullie werkte en waarover de ruzie ging.
Laat haar de tering krijgen, werk genoeg en nog wel beter werk ook nog.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze vroeg vanochtend via app of k wilde overwegen om pas 15 april te gaan ipv 1 april. Dus k zei dat k dat niet wil en nu wilt ze dat k ontslag neem
Ah oké, dan snap ik hem wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer geld en nieuw contract.
Werkt nog als hobby en geld extra.
Cheap.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ennn gemeentebelastingen afvalstoffenheffing rioolrecht HOEPLAAAAA 620 euro in de sloot
Oh dan zit ik nog netjes met bijna 900quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Cheap.
1024 euro hier
Incl waterschap
Ik woon vrij aardig moet ik zeggenquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
Heb ik nu zo'n mansion dan in vergelijking met jullie?
vorige weekquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
K heb al die dingen al gehad. Jullie nu pas?
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
Die krijg je normaliter toch pas eind februari of ben ik nu gek?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
Ik al jaren jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die krijg je normaliter toch pas eind februari of ben ik nu gek?
Jij gaat ook fladderend door het leven hč?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze vroeg vanochtend via app of k wilde overwegen om pas 15 april te gaan ipv 1 april. Dus k zei dat k dat niet wil en nu wilt ze dat k ontslag neem
Mooi huisje :pquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:45 schreef Karzai het volgende:
woz waarde is wel weer gestegen 413.000 nu waard volgens de gemeente
K heb al betaald.?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die krijg je normaliter toch pas eind februari of ben ik nu gek?
Ja maar serieus vind je dit niet raar?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij gaat ook fladderend door het leven hč?
Thailand mag je maar 49 procent van d3 vastgoed bezitten :pquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
over 10 jaar verkoop ik het voor een half miljoen en verhuis ik met de winst naar thailand
quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand mag je maar 49 procent van het vastgoed bezitten :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |