Dat geloof ik, hele dag regen zeker?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:37 schreef Bos81 het volgende:
Wat een![]()
![]()
dag om te werken.
Gelukkig vanavond naar het theater![]()
Ja, helaas welquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geloof ik, hele dag regen zeker?
Heb je het definitief achter je gelaten nu ja?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Raar hoor allemaal
. Maar goed nu kan k ook 2 maanden
Ja k ga die vakantie niet wijzigingen dus dan neem k zogenaamd ontslag. Sowieso dreigen met dit trek k slechtquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je het definitief achter je gelaten nu ja?![]()
Snap ik. Ga je wel al voor die tijd bij andere bedrijven solliciteren of doe je dat pas als je terug bent van vakantie?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k ga die vakantie niet wijzigingen dus dan neem k zogenaamd ontslag. Sowieso dreigen met dit trek k slecht
Ok, praat me even bij?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k ga die vakantie niet wijzigingen dus dan neem k zogenaamd ontslag. Sowieso dreigen met dit trek k slecht
Hoe en waarom dat dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Had laatst een collega die zichzelf op non actief had gezet.
Ze vroeg vanochtend via app of k wilde overwegen om pas 15 april te gaan ipv 1 april. Dus k zei dat k dat niet wil en nu wilt ze dat k ontslag neemquote:
Nee als k terug benquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik. Ga je wel al voor die tijd bij andere bedrijven solliciteren of doe je dat pas als je terug bent van vakantie?
Nu ben ik benieuwd waarom hij/zij nog bij jullie werkte en waarover de ruzie ging.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had ruzie met HR. Maar is al 72 en ze hebben hem nodig en niet andersom.
Meer geld en nieuw contract.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd waarom hij/zij nog bij jullie werkte en waarover de ruzie ging.
Laat haar de tering krijgen, werk genoeg en nog wel beter werk ook nog.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze vroeg vanochtend via app of k wilde overwegen om pas 15 april te gaan ipv 1 april. Dus k zei dat k dat niet wil en nu wilt ze dat k ontslag neem
Ah oké, dan snap ik hem wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer geld en nieuw contract.
Werkt nog als hobby en geld extra.
Cheap.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ennn gemeentebelastingen afvalstoffenheffing rioolrecht HOEPLAAAAA 620 euro in de sloot
Oh dan zit ik nog netjes met bijna 900quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Cheap.
1024 euro hier
Incl waterschap
Ik woon vrij aardig moet ik zeggenquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
Heb ik nu zo'n mansion dan in vergelijking met jullie?
vorige weekquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
K heb al die dingen al gehad. Jullie nu pas?
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
Die krijg je normaliter toch pas eind februari of ben ik nu gek?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
Ik al jaren jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die krijg je normaliter toch pas eind februari of ben ik nu gek?
Jij gaat ook fladderend door het leven hč?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze vroeg vanochtend via app of k wilde overwegen om pas 15 april te gaan ipv 1 april. Dus k zei dat k dat niet wil en nu wilt ze dat k ontslag neem
Mooi huisje :pquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:45 schreef Karzai het volgende:
woz waarde is wel weer gestegen 413.000 nu waard volgens de gemeente
K heb al betaald.?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die krijg je normaliter toch pas eind februari of ben ik nu gek?
Ja maar serieus vind je dit niet raar?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij gaat ook fladderend door het leven hč?
Thailand mag je maar 49 procent van d3 vastgoed bezitten :pquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
over 10 jaar verkoop ik het voor een half miljoen en verhuis ik met de winst naar thailand
quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand mag je maar 49 procent van het vastgoed bezitten :p
dan huur ik watquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand mag je maar 49 procent van d3 vastgoed bezitten :p
Hoef k ook niet. Vorige keer ook niet gedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:58 schreef Karzai het volgende:
ik zou geen ontslag nemen, 0 uren contract. Dan heb je geen recht op ww?
Ja zit je lekker :pquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
500 euro p/m voor een hutje aan het strand?
Dan kan je het zelfs met een vrij klein pensioen uithuiden aldaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
500 euro p/m voor een hutje aan het strand?
Lekker tochquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan kan je het zelfs met een vrij klein pensioen uithuiden aldaar.
ladyboy erbijquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan kan je het zelfs met een vrij klein pensioen uithuiden aldaar.
Denk niet dat ik het mee ga maken. Zo oud ga ik vast niet worden.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het mee ga maken. Zo oud ga ik vast niet worden.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:41 schreef Karzai het volgende:
561 moet ik betalen:
afvalstoffenheffing 276
onroerend zaak belasting 147
rioolheffing 138
Zijn die bovenste bedragen per kwartaal of zo dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:45 schreef Karzai het volgende:
woz waarde is wel weer gestegen 413.000 nu waard volgens de gemeente
nee is voor een heel jaarquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zijn die bovenste bedragen per kwartaal of zo dan?
Nou preciesquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
413.000 dan heb je ook wel een leuk woninkje
Goeie timing!quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
nah amsterdam he, is gewoon een appartement van 65m2, in 1900 gebouwd, wel vlakbij het centrum
ik heb het 12 jaar geleden gekocht voor 155.000 vlak voor de gekte
Ja herkenbaar. Ik kocht mijn woning voor 4 ton. Is nu 480 waard. Wel 173m2. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
nah amsterdam he, is gewoon een appartement van 65m2, in 1900 gebouwd, wel vlakbij het centrum
staat in de briefquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zie je wat je woning nu waard is dan?
ja je woz-waarde. Maar niet de marktwaardequote:
appartement hierboven is 3 jaar geleden 350.000 verkocht wel geheel klaarquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je woz-waarde. Maar niet de marktwaardeMijn buren staan niet te koop dus wordt het al lastig vergelijken.
Bel een makelaar en vraag vrijblijvend om een verkoopprijs.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je woz-waarde. Maar niet de marktwaardeMijn buren staan niet te koop dus wordt het al lastig vergelijken.
ze vergelijken het ook met woningen die in de buurt verkocht zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is soms ook zo krom als wat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze vergelijken het ook met woningen die in de buurt verkocht zijn
Dan heb je wel een goede aankoop gedaan!quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
Eet en luier ze!quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:50 schreef Karzai het volgende:
ook eten en luieren daarna, fijne avond mensen
Ook aan het preppen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nu 14 kg rijst. Is dat genoeg?
Ik heb iets meer in huis gehaald dan normaal. Normaal koop ik voor hooguit 1 of 2 dagen eten, nu heb ik voor een dag of 5 voorraad in huisquote:
Jij wel aan het preppen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb iets meer in huis gehaald dan normaal. Normaal koop ik voor hooguit 1 of 2 dagen eten, nu heb ik voor een dag of 5 voorraad in huis
Lekker bezig. Maar dat heb ik eigenlijk standaard.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb iets meer in huis gehaald dan normaal. Normaal koop ik voor hooguit 1 of 2 dagen eten, nu heb ik voor een dag of 5 voorraad in huis
Ik heb standaard lege keukenkastjesquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker bezig. Maar dat heb ik eigenlijk standaard.
Waarom dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb standaard lege keukenkastjes
Bewust gedaan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet echt preppen. Gewoon iets meer in huis dan normaal
quote:
Hier hebben we volgens mij wel nog een voorraad pasta staan om 2 weken van te etenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar ik ga het niet overdrijven. Ik zag ook mensen met tien zakken pasta de AH uitgaan. Dat vind ik wat overtrokken
http://queenthemusic.nl/quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel plezier, wat ga je zien?
Knijn en Muis zijn klaar voor de lockdownquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier hebben we volgens mij wel nog een voorraad pasta staan om 2 weken van te eten![]()
Maar wel 2 halve zaken pasta, een halve zak pennen, een volle zak nestjes en nog 2 pakken rijst die we in de aanbieding hebben gekocht nog in het vorige jaar
Ik ben benieuwd, heb er iig veel zin in.quote:
Jullie serveren zeker meerdere soorten gehaktballen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
Collega heeft sinds 3 dagen 38 uurs contract ipv van nul. Heeft vandaag geopend. Hoort net dat ze tot sluit moet om uren te maken en haat de ander die om 1600 is begonnen naar huis.
Die ging net uit haar stekker![]()
en popcornquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie serveren zeker meerdere soorten gehaktballen?
Maarrrr.. heb je ook wat (meer) gedaan (dan alleen pannenkoeken bakkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh meer dan een uur in de keuken gestaan
ja flestaartjes gebakken. En geen pannenkoekenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maarrrr.. heb je ook wat (meer) gedaan (dan alleen pannenkoeken bakken)?
Wat is dat laatste?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja flestaartjes gebakken. En geen pannenkoeken![]()
En mijn mobiele ontbijtbuffet voor morgen in elkaar geschroefd.
Halve liter waterquote:
Sukkelquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bento box dat zo beschimmeld is dat het wegloopt
Dan hebben we wel nog de nodige alcohol en chocola en junkfood nodig dat zich een beetje lang houquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knijn en Muis zijn klaar voor de lockdown
Jezus wat een voorbereiding manquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Halve liter water
Snackpot met twee porties yoghurt
dazu granola
cashewnoten
blauwe bessen
Lunchbox met
twee boterhammen met gebakken ei en kaas
4 gehaktballetjes
paar worteltjes
twee blokjes gemberkoek (originele Deventer koek van Bussink)
twee mini Twix
een pakje Sultana
een droog worstje
en twee snack-kaasjes (Babybel en Cheestrings of zo)
Een benzoterug boxquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bento box dat zo beschimmeld is dat het wegloopt
Ik ookquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knijn en Muis zijn klaar voor de lockdown
Hoe ben jij aan een jaarvoorraad snacks gekomen?quote:
dat neem ik altijd mee als ik niet thuis werk hoorquote:
Ik snack niet zo gek veel meerquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe ben jij aan een jaarvoorraad snacks gekomen?
Lekker. Hoop snackvoer welquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat neem ik altijd mee als ik niet thuis werk hoor
Ik heb paaseitjes en nog wat Belgische biertjesquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hebben we wel nog de nodige alcohol en chocola en junkfood nodig dat zich een beetje lang hou![]()
Ik heb ook nog een hele rits met van die proteīnezooi en eiwitpoeier, moest ik vorig jaar allemaal eten ter herstel, 150-200 gram eiwitten per dag naar binnen werkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snack niet zo gek veel meer
Heb wel een laaj vol met proteīnerepen en wat pinda's en amandelen
Dat is ook meestal wat er over blijft. Het is vooral om wat te kiezen te hebben. Soms wil ik kaas, dan vlees, soms chocola, dan koek. Dat weet ik nu nog niet he, waar ik morgen zin in hebquote:
Pinda's en muesli repenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snack niet zo gek veel meer
Heb wel een laaj vol met proteīnerepen en wat pinda's en amandelen
Belgisch biertje zou nu ook wel lekker zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb paaseitjes en nog wat Belgische biertjes
Ja dat zijn beste hoeveelheden, maar wel goed dat ze dat als advies gaven. Eiwitten zijn super belangrijk bij zulk herstel en ernstig onderschat bij genezingsprocesquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een hele rits met van die proteīnezooi en eiwitpoeier, moest ik vorig jaar allemaal eten ter herstel, 150-200 gram eiwitten per dag naar binnen werken
Ja iedereen was jaloers op mijn diëtiste, daarvan moest ik 4000 kcal per dag binnen krijgen en lekker vettig etenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat zijn beste hoeveelheden, maar wel goed dat ze dat als advies gaven. Eiwitten zijn super belangrijk bij zulk herstel en ernstig onderschat bij genezingsproces
Wel een opgave om binnen te krijgen
Mueslirepen vind ik niet te etenquote:
Eiwitrijk staat niet gelijk aan vetrijk. Hoezo?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
sterft dat niet de moord van de cholesterol dan?
Hahahahaquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja iedereen was jaloers op mijn diëtiste, daarvan moest ik 4000 kcal per dag binnen krijgen en lekker vettig eten![]()
ik dacht dat er in ei altijd veel cholesterol zatquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Eiwitrijk staat niet gelijk aan vetrijk. Hoezo?
Ik was ook wel in een kleine 2 maanden ruim 20 kilo afgevallen, ondanks dat ik dat wel kon missen wilden ze dat er toch graag weer bij hebbenquote:
Dat is eigeel. Maar is niet per se slecht voor je.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik dacht dat er in ei altijd veel cholesterol zat
Is ook meestal vooral ernstig veel spierweefsel wat je kwijtraaktquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was ook wel in een kleine 2 maanden ruim 20 kilo afgevallen, ondanks dat ik dat wel kon missen wilden ze dat er toch graag weer bij hebben.
Heb je Facebook ofzo, dat je dat allemaal weet?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is eigeel. Maar is niet per se slecht voor je.
Complex verhaal. Maar cholesterol die je eet is niet altijd van negatieve invloed op het cholesterolgehalte in je bloed.
Daarnaast zijn er veel soorten eiwitten, meeste zit eigenlijk in vlees, vis, kip, kaas, graan, bonen en wellicht nog wat zaken die ik nu vergeet
Proteīnerepen en -shakes zijn vaak gemaakt van whey, restproduct van de zuivelindustrie. Of sojaproteīnen.
Proteīnen (eiwitten) zijn bouwstoffen die je nodig hebt om met name je spieren op peil te houden, zeker als je aan het trainen bent of als je aan het herstellen bent van ziekte/letsel als dat veel energie kost.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je Facebook ofzo, dat je dat allemaal weet?
Sjongequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zekersquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ook ja, anders belast je vooral je nieren want dat moet ook weer uitgepist en gescheten wordenquote:
Ja dat gaat vrij hard, eerste weken kon en/of wilde ik niet eens het bed uitkomen, lag aan alle kanten open, zat vol met slangen en zodra ik opstand kwam er allerlei zooi uit de wonden gestroomdquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook meestal vooral ernstig veel spierweefsel wat je kwijtraakt
Las een keer een studie erover. Als je in het ziekenhuis komt te liggen is er na een dag liggen al schade te zien in je spieren vanwege inactiviteit
Klinkt wel geil ditquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat gaat vrij hard, eerste weken kon en/of wilde ik niet eens het bed uitkomen, lag aan alle kanten open, zat vol met slangen en zodra ik opstand kwam er allerlei zooi uit de wonden gestroomd.
Charly Luske?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Pauze, prima eerste deel en Charly Luske valt me niet tegen
Coronaval gevierd zeker in Tilburgquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja hoor, tijdens de speciale uitzending wordt bekend gemaakt dat Nederland een coronapatiënt heeft
Hij heeft een vrij onhebbelijk hoofd. Zou m graag klapjes gevenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Coronaval gevierd zeker in Tilburg
Ik was van de week nog in dat ziekenhuisquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Coronaval gevierd zeker in Tilburg
en nu....quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, wij horen nu ook bij de coronaclub
RIP LKTVDquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was van de week nog in dat ziekenhuis
Dibs op je proteinerepen en -shakesquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En vandaag ook in Tilburgquote:
We zullen haar troosten met wat extra LED-stripsquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En vandaag ook in Tilburg. Leuk jullie gekend te hebben, willen jullie @:bitterbal een beetje steunen en lief zijn voor haar
Rip.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En vandaag ook in Tilburg. Leuk jullie gekend te hebben, willen jullie @:bitterbal een beetje steunen en lief zijn voor haar
Waarom ben je daar zo blij om ...quote:
Doneer je je lichaam aan de wetenschap?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo blij om ...
Nee, verslik jezelf maar gewoon in de ragout.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doneer je je lichaam aan de wetenschap?
Moest lachenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, verslik jezelf maar gewoon in de ragout.
Gewoon die rivieren blokkeren. Alles beneden de rivieren daar houden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Tilburg is niet zo heeeeeeeeeeeeeel erg.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon die rivieren blokkeren. Alles beneden de rivieren daar houden.
Nee ongevaccineerd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Zonder Brabant is Nederland voor 51 procent islamitisch
Carnaval in Mekkaquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Die moslims schorten in elk geval hun reisjes maar Mekka even op. Had je met carnaval moeten voorstellen.
Mogen ze wel wat origineler zijn dan allemaal van die rare jurkjes met kekke hoedjes.quote:
Leuke stad hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Tilburg is niet zo heeeeeeeeeeeeeel erg.
Dit is zowaar het eerste zinnige dat ik je hier ooit heb zien posten.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is zowaar het eerste zinnige dat ik je hier ooit heb zien posten.
Appen!quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef Koen66 het volgende:
hmmm vriendin van me werkt in ziekenhuis in Tilburg... Zijn er meer ziekenhuizen daar
heb haar en d'r kerel allebei net geapptquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:02 schreef Molo het volgende:
App
[..]
Appen!
We hebben meer inside information nodig
Ja, TweeSteden en Elisabeth, maar in welke het nu is is niet duidelijk want ze noemen het de hele tijd TweeSteden-Elisabethquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef Koen66 het volgende:
hmmm vriendin van me werkt in ziekenhuis in Tilburg... Zijn er meer ziekenhuizen daar
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:08 schreef Molo het volgende:
Ik loop hier alleen
In een doodstille stad
Ik heb eigenlijk nooit last
van corona gehad
Maar de mensen ze hoesten
mijn hoofd voelt nu licht
En dan denk ik aan Tilburg
want dat gaat zo dicht.
Dat kreeg ik een kwartier geleden ook al doorgestuurd van mijn Tilburgse collega's ...quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:08 schreef Molo het volgende:
Ik loop hier alleen
In een doodstille stad
van corona gehad
want dat gaat zo dicht.
Gekregen van een uiteraard fokvriendinquote:
Ja als Fok nou eens meewerktequote:Op donderdag 27 februari 2020 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kreeg ik een kwartier geleden ook al doorgestuurd van mijn Tilburgse collega's ...
Deja vuuuquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:08 schreef Molo het volgende:
Ik loop hier alleen
In een doodstille stad
van corona gehad
want dat gaat zo dicht.
Oh. Derp.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:09 schreef Molo het volgende:
Gekr
[..]
Gekregen van een uiteraard fokvriendin
Nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:15 schreef Koen66 het volgende:
vanaf welk moment zou in NL een stad 'op slot gaan'?
Zegt me niksquote:
1 u lang het zelfde deuntje.. met mama san die haar temeijers laat dansen op kruisjes.quote:
Ben jij zo'n Braziliaanse hoerenneuker?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1 u lang het zelfde deuntje.. met mama san die haar temeijers laat dansen op kruisjes.
Het leven is goed
Goedkope hoerenbek heeft ze op die still iig 😅😅quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1 u lang het zelfde deuntje.. met mama san die haar temeijers laat dansen op kruisjes.
Het leven is goed
Regelmatig hoeren als patiënt gehadquote:
Zegt me niksquote:
Ook patiënten als hoeren gebruikt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Regelmatig hoeren als patiënt gehad
Lollig volk wel
Die uit dat filmpje wat ik stuurde ookquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Regelmatig hoeren als patiënt gehad
Lollig volk wel
Pas sinds de corona in Nederland is.quote:
Virus op de servers.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas sinds de corona in Nederland is.
Been there done thatquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Nooit geweten: het woord quarantaine komt van de 40 dagen die schepen vroeger moesten wachten op zee als er aan boord een besmettelijke ziekte heerste
Klinkt eigenlijk ook wel logisch ja quarante is 40 in het Frans, nooit bij stil gestaan eigenlijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Nooit geweten: het woord quarantaine komt van de 40 dagen die schepen vroeger moesten wachten op zee als er aan boord een besmettelijke ziekte heerste
Voor Pampus liggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Typisch zo'n nooit bij stilgestaan, maar verdraaide logisch-feitje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook patiënten als hoeren gebruikt?
Als het zo was mocht ik het niet zeggenquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die uit dat filmpje wat ik stuurde ook?
Is Coventry zo erg?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén van mijn favoriete spreekwoorden![]()
Het Engelse ‘Being sent to Coventry’ vind ik ook zo mooi
Know that onequote:Op donderdag 27 februari 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén van mijn favoriete spreekwoorden![]()
Het Engelse ‘Being sent to Coventry’ vind ik ook zo mooi
Ik zat helemaal achteraan dus te ver om zijn kop goed te zien. Maar het was awesomequote:Op donderdag 27 februari 2020 21:25 schreef Molo het volgende:
I
[..]
Hij heeft een vrij onhebbelijk hoofd. Zou m graag klapjes geven
Heb ik bij sommige mensen nu eenmaal
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zat helemaal achteraan dus te ver om zijn kop goed te zien. Maar het was awesome
Top!quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zat helemaal achteraan dus te ver om zijn kop goed te zien. Maar het was awesome
Waar ben je geweest?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:18 schreef Bos81 het volgende:
Thuis. nog niet naar bed. Adrenaline RUSH ftw
Oh Oh Den Haagquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Queen.
quote:
quote:In Nederland is voor het eerst iemand besmet geraakt met het coronavirus.
De patiënt, een 56-jarige man uit Loon op Zand, is kort geleden in de Italiaanse regio Lombardije geweest.
Hij ligt in isolatie in een ziekenhuis in Tilburg.
Hij zou ook carnaval hebben gevierd, de GGD onderzoekt nu zijn contacten.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dichter bij jou dan bij mij hoor.
Wat brengt deze laatste dag v/d week ons nog?quote:
Werkquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat brengt deze laatste dag v/d week ons nog?
Ja, niet gek, jij houdt niet van goede muziek....quote:
Hahahahquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja,niet gek, jij houdt niet van goede muziek....
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk wel van mooie vrouwen.
Nee, maar Hagenezen sturen we met pek en veren de stad uit, linea recta terug naar waar ze vandaan kwamen dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |