te lange stiltequote:
Altijd leuk om te lezen toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
te lange stilte
was een mailbox aan het bekijken waar ik toch wel dingen tegen kom die ik geloof ik allang vergeten was dat ik daar mails over had.
oud leesvoer van 2006
Dat is juist de bedoeling hierquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
te lange stilte
was een mailbox aan het bekijken waar ik toch wel dingen tegen kom die ik geloof ik allang vergeten was dat ik daar mails over had.
oud leesvoer van 2006
Hey dansmariekequote:
komisch vooralquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Altijd leuk om te lezen toch?
Toen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
komisch vooral
als ik bedenk hoe puberig ik toen nog kon reageren op dingen
ja oke nu nog wel maar toen was het best extreem. Heel veel uitroeptekens om kracht bij te zettenquote:
Daarom grappig, net oude fotoos kijken maar dan andersquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
komisch vooral
Ja, dat is dan zeker mooi om terug te lezenquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
komisch vooral
oude foto's zitten er ook nog in de mailbox.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daarom grappig, net oude fotoos kijken maar dan anders
nouja gewoon de mailbox vergetenquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is dan zeker mooi om terug te lezen
Jee, dat je die nog bewaard had allemaal
Hoeveel mailboxen heb je wel niet aangemaaktquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
oude foto's zitten er ook nog in de mailbox.
baal alleen wel want zie dat ik in 1 mailbox niet kan komen, ww vergeten en mailadres die er aan gekoppeld is allang weggegooid dus moet ik nog even goed bedenken hoe ik daar terug in kan
Hoe was wat?quote:
toen werkten ze met invites enzo... was heel speciaalquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel mailboxen heb je wel niet aangemaakt
Is 1 niet genoeg
Das niet zo heel lang vergeten dus, maar 14 jaarquote:
Geen idee, toen zat ik amper nog op internetquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen werkten ze met invites enzo... was heel speciaal
Ben je ook niet naar Nijntje geweest. Begreep van wel omdat dat binnen was?quote:
Niet terug te vinden bij verwijderd? Prullenbak?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
oude foto's zitten er ook nog in de mailbox.
baal alleen wel want zie dat ik in 1 mailbox niet kan komen, ww vergeten en mailadres die er aan gekoppeld is allang weggegooid dus moet ik nog even goed bedenken hoe ik daar terug in kan
Had je dat niet anders kunnen plannen dan?quote:
Vrouw vrouw vrouwquote:
nouja ergens wissik nog wel dat ik deze ooit had gehad maar nooit verwacht dat hij nog actief was of dat er nog mails in zaten. best stoer om terug te vinden, maar wel puberaal dusquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet zo heel lang vergeten dus, maar 14 jaar
[..]
kwelquote:Geen idee, toen zat ik amper nog op internet
[..]
quote:Ben je ook niet naar Nijntje geweest. Begreep van wel omdat dat binnen was?
ALs je je ww vergeten ben kan je toch ook niet bij verwijderd komenquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Niet terug te vinden bij verwijderd? Prullenbak?
nee was vanuit een ander gmailadres dat ik bepaalde foto's heb doorgestuurd maar van die fotoserie moeten er nog meer zijn dus was ik benieuwd of ik nog in dat andere mailadres kon komen, maar weet wachtwoord niet dat ik verzonnen heb en geheime vragen ben ik ook zo goed in... vraag: moeilijk hequote:Op donderdag 27 februari 2020 16:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Niet terug te vinden bij verwijderd? Prullenbak?
Oh, ik let weer niet op. Ik heb weinig verstand van pc. Heb wel veel verstand van toetsenborden, weet hoe ze er van binnen uitzien. Heb er al 10 gesloopt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je je ww vergeten ben kan je toch ook niet bij verwijderd komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |