Ow dat heb ik ook een keer gehad ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh i wish dat was de oorzaak
[..]
nee blijkbaar een ader gesprongen met het overgeven.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:26 schreef Nizno het volgende:
wanneer je er slecht tegen kan niet klikkenIs dat jou oog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja tis al een tranentrekkende baggerkwaliteit en dan ook nog de mooie rode rondingen...
Een m osterd na de maaltijd vraag, Ja dus![]()
HeftigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
nee doet ook geen pijn, alleen raar zicht omdat ik geen lenzen in kan. verder is het alleen naar voor mensen die mij aan moeten kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook een keer gehad ja.
Deed verder geen pijn bij mij.
jahquote:
Had me post al aangepastquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee doet ook geen pijn, alleen raar zicht omdat ik geen lenzen in kan. verder is het alleen naar voor mensen die mij aan moeten kijken
[..]
jah
Oke,quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee doet ook geen pijn, alleen raar zicht omdat ik geen lenzen in kan. verder is het alleen naar voor mensen die mij aan moeten kijken
[..]
jah
geeft nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had me post al aangepast
Dat is dan het nadeel met terug lezen.
Ik leer het nooit om dan eerst alles terug te lezen en dan pas te reageren
zonder dat rode zijn ze mooierquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:36 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Oke,
Wel een mooi oog verder.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
geeft nietheb ik ook wel eens last van.
[..]
zonder dat rode zijn ze mooier
Heb er net op het kantoortoilet nog even een slinger aan gegeven.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:38 schreef Filosoofert het volgende:
@:pumpalov wanneer is de laatste keer dat je sex hebt gehad?
en dat vraag je vanwege het antwoord over huurtoeslag?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:38 schreef Filosoofert het volgende:
@:pumpalov wanneer is de laatste keer dat je sex hebt gehad?
TTK en FHFquote:
GA IEMAND ANDERS STALKEquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat vraag je vanwege het antwoord over huurtoeslag?
was net ff aan het kijken wat jij vindt over scherpe nagelsquote:
Op twee nog wel. Ik zal er eens gaan lezen.quote:
Haha las jij hem ook.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat vraag je vanwege het antwoord over huurtoeslag?
Das toevallig, ik ook!quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:39 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Heb er net op het kantoortoilet nog even een slinger aan gegeven.
best drukquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op twee nog wel. Ik zal er eens gaan lezen.
pas na de mention, ging ik ff kijken offie wel ergens nog was en zag ik dat ie braaf naar de site verweesquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Haha las jij hem ook.
Sjongejonge wat zuur
hahaha ja hij heeft wel gelijk, dat wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
best druk
[..]
pas na de mention, ging ik ff kijken offie wel ergens nog was en zag ik dat ie braaf naar de site verwees
Ja niet zo veel, heb niet veel verstand van gellak enzoquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
was net ff aan het kijken wat jij vindt over scherpe nagels
en dan ook gewoon met een tang aanraden om ze er uit te trekken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja niet zo veel, heb niet veel verstand van gellak enzo
Ja joh, al die domme koeien die een simpele vraag op het internet pleuren terwijl de belastingdienst het letterlijk allemaal voor je voorkauwt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Haha las jij hem ook.
Sjongejonge wat zuur
doen we mario kwootjes???quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:47 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja joh, al die domme koeien die een simpele vraag op het internet pleuren terwijl de belastingdienst het letterlijk allemaal voor je voorkauwt.
@:mario390 : "mann mann mann. idiot is dat"
quote:tu googlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |