Eet smakelijk. En hou het binnen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef Nizno het volgende:
ik ga maar eens even een boullionnetje er in gieten hier.
kan ook wel eens goed voor mn lijf zijn
Was net heel rustig.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Hihahoquote:
Zo lekker hequote:
Tsja maak graag gebruik van de gelegenheidquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gemeen van jou om iemand voorbij te gaan als hij ziek is filo
Ja zit rustig op de bankquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Hoi MA al weer wat beter dan vanmiddag
Keukenkastjes al schoon?quote:
Mooi zo. Hopelijk stijgt je bloeddruk een beetjequote:
Daar kan voor gezorgd worden!!!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Hopelijk stijgt je bloeddruk een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eet smakelijkquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:39 schreef aKboR het volgende:
[..]
Daar kan voor gezorgd worden!!!!Durf je niet pluk je der een van internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |