ja hij is er nu niet hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap even niet wat je bedoeld Mario. Wie is gestopt en waarom
ja daardoor weet je dat mijn ziek zijn echt isquote:
Heb je die gemist?quote:
Wat voor soep?quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:30 schreef mario390 het volgende:
nu r en soep gegeten middag
nu werd ik nog en keer heringsalat eten, als je vraagt waarom we in oostenrijk op 3 dagen dat eten dat is zo wegen fastenzeit nach fasching,karneval
ziek zijn en haring eten. verstandigquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:30 schreef mario390 het volgende:
nu werd ik nog en keer heringsalat eten, als je vraagt waarom we in oostenrijk op 3 dagen dat eten dat is zo wegen fastenzeit nach fasching,karneval
ik heb hem ook al opgeruimdquote:
Niemand snapt het. Denk dat hij het zelf niet eens snaptquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap even niet wat je bedoeld Mario. Wie is gestopt en waarom
ben je ziek met de feestdagen ? sterktequote:Op donderdag 27 februari 2020 18:30 schreef mario390 het volgende:
Hé aKboRquote:
Hoi Rob. Je grootste fan is er ook alquote:
Hoi.quote:
bedanktquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben je ziek met de feestdagen ? sterkte
Bah bah.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
orange soep ik geloof kürbis karotten
Oranje? Beetje Nederlands getinte soep dan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
orange soep ik geloof kürbis karotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |