Ja, en dat zijn?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Degene die achter de verdwijning/moord van de meiden zitten.
En dit weet jij omdat?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Iemand die wist dat die vrouw daar ging wassen.
De logica kunnen jij noch ik bedenken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie de logica nog steeds niet.
Nogal een labiele onderbouwing voor een nogal grove beschuldiging.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:36 schreef RapaNui het volgende:
[..]
De logica kunnen jij noch ik bedenken.
Een voorbeeld zou kunnen zijn: de ouders 'iets' geven om het af te sluiten, weetikveel.
Of: de ware toedracht niet aan het licht laten komen. Weetikveel.
Het zou echt niet de eerste keer in de geschiedenis zijn dat er een dwaalspoor wordt gelegd.
Er kleven rode vlaggen aan deze verdwijning. Maar goed, de waarheid zal ms niet meer boven water komen.
Of, misschien pas over 20 jaar.
Dankzij -of ondanks- de despistaje.
Hoezo, waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die tas anders wel bij de taalschool stond.
En jij? Waarom vind je de onderbouwing labiel?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nogal een labiele onderbouwing voor een nogal grove beschuldiging.
Wil je ook nog weten wat ik vanavond gegeten heb?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo, waar baseer je dat op?
Omdat stellen 'dat er wel vaker dwaalsporen zijn gezet in de geschiedenis' bar weinig voorstelt in een rechtszaal.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En jij? Waarom vind je de onderbouwing labiel?
Dwaalsporen hebben altijd bestaan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nogal een labiele onderbouwing voor een nogal grove beschuldiging.
O maar de kans dat het ooit toch een rechtszaal komt, is nihil, mede door het zeer slechte onderzoekswerk van Pitty en haar team.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat stellen 'dat er wel vaker dwaalsporen zijn gezet in de geschiedenis' bar weinig voorstelt in een rechtszaal.
Niet als men die vlaggen zelf gemaakt en geverfd heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:43 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dwaalsporen hebben altijd bestaan.
Zo labiel is mijn onderbouwing niet. Er kunnen legio redenen zijn voor een dwaalspoor.
De rode vlaggen negeren, dat is labiel.
Gelukkig ga jij na deze crisis naar Panama om de zaak op te lossen, toch?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O maar de kans dat het ooit toch een rechtszaal komt, is nihil, mede door het zeer slechte onderzoekswerk van Pitty en haar team.
Nee, dat zei ik niet. Ik zei dat ik bijna voldoende bewijs heb om straks een lijkhond te huren. Er zijn een paar plekken waar ik die graag wil inzetten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gelukkig ga jij na deze crisis naar Panama om de zaak op te lossen, toch?
Geef de info door aan mensen die er wel heen kunnen/zijn. Wat let je?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Ik zei dat ik bijna voldoende bewijs heb om straks een lijkhond te huren. Er zijn een paar plekken waar ik die graag wil inzetten.
Ik ga zelf niet, mij teveel gekken daar.
Nog geen jaar geleden, vlak voor corona heb ik weer dat soort trails belopen. Ik blijf bij mijn standpunt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet als men die vlaggen zelf gemaakt en geverfd heeft.
Dat zeg ik Corona.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geef de info door aan mensen die er wel heen kunnen/zijn. Wat let je?
Mensen die er zijn geweest en totaal geen info hebben...quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:58 schreef diadakan het volgende:
Man o man diverse mensen die nog nooit een voet in panama hebben gezet, laat staan de pianista of andere trails in de buurt van boquette hebben.
Ik ben wel benieuwd naar die bevindingen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:04 schreef Farfaraway het volgende:
[..]
Hallo Etto, Met het gevaar dat er straks weer iemand gebasht wordt op dit of een ander medium (maar goed met de verschijning van het boek weet iedereen wie de meewerkende experts zijn), we hebben de originele foto's voorgelegd aan Rob de Winter, een Adobe certified instructor en digital designer en hem gevraagd of ze geshopt zijn en of de data is aangepast.
Nee, niet gezien. Heb je Pendura al gevonden?quote:Op woensdag 2 december 2020 00:54 schreef LaLynz het volgende:
Heeft iemand die cárcavas gezien die een behoorlijk stuk achter de Mirador liggen? Zoiets lijkt wel iets weg te hebben van wat zichtbaar is in de video van Elvis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |