Zou ik nooit gekozen hebben. Maar nu het zo goed als af is wel.quote:
Nee, ben iedereen aan het aanstekenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je al uit je quarantaine voor de date?
Dat is wel een beetje Romeo&Juliet romantischquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ben iedereen aan het aansteken
Zo ben ikquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje Romeo&Juliet romantisch
Heeeel vervelend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:20 schreef STING het volgende:
Collega komt volgende week terug van wintersport in Noord-Italië en mag waarschijnlijk de eerste twee weken thuis gaan werken, nieuwe travel policy
Ze baalt er juist van volgens mij. Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken om twee weken thuis te moeten werkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeeel vervelend.
Halve afdeling reist zo even naar Italië zeker.
Ik zou geen verschil merkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ze baalt er juist van volgens mij. Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken om twee weken thuis te moeten werkenIk vond de twee dagen deze week al voldoende.
Maar snap dat dat bij jou anders ligt, heel voorzichtig gokje
Wat vervelend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:20 schreef STING het volgende:
Collega komt volgende week terug van wintersport in Noord-Italië en mag waarschijnlijk de eerste twee weken thuis gaan werken, nieuwe travel policy
We hebben in het team veel mondeling overleg op de werkvloer, dus als je thuis werkt, mis je dan veel van die gesprekken, dus dat is dan niet echt fijn. Conference calls gaan ook snel vervelenquote:
Dan maar wat minder mondeling overleg voeren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
We hebben in het team veel mondeling overleg op de werkvloer, dus als je thuis werkt, mis je dan veel van die gesprekken, dus dat is dan niet echt fijn. Conference calls gaan ook snel vervelen
That's not how it worksquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar wat minder mondeling overleg voeren.
Had ik dat niet verteld, dat weekendje Milaan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien maar even zeggen dat ik in Italië ben geweest deze vakantie, mag ik nog lekker even thuis zitten.
Even zeggen dat het Noord-Italië was, Lombardije, dan zit je goed.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien maar even zeggen dat ik in Italië ben geweest deze vakantie, mag ik nog lekker even thuis zitten.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:59 schreef STING het volgende:
Bij de ingangen staan ook weer hand desinfectie pompjes, net als circa 10 jaar geleden met de Mexicaanse griep
Niet meer te redden.quote:
Ja, hoestende en niezende mensen vallen nu ook een stuk meer opquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet meer te redden.
Zijn ook verschillende collega's die hoesten enzo...
Ik ga sowieso uberhaupt niet daten tot die corona shit een beetje behandelbaar is, val in die 10% CFR risicogroepquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje Romeo&Juliet romantisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |