quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lach er om, ik heb inmiddels genoeg bewijs tegen vbl op Fok! de 1e die praat mag misschien blijven op Fok!...
Ja alsof het omgedraaid os of zoquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wow, wat een creatieve TT Tarado!
Oh wow. DIT HAD IK NOG NIET GEZIEN!quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja alsof het omgedraaid os of zo
De nieuwe Kim Boon is uittwitter:KimBoon94 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 09:16:14Als u ‘s nachts, alleen op straat, de keuze had tussen twee steegjes om doorheen te lopen: eentje met vier skinheads en eentje met vier vrouwtjes met rollator. Welk steegje kiest u dan liever?Dacht u iets anders dan “maakt niet uit”?Voilà, u heeft zojuist “gediscrimineerd”. reageer retweet
en dat pas op m'n 4e espresso, kan je nagaan wat er nog gaat komenquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wow, wat een creatieve TT Tarado!
De lat ligt nu hoog voor de volgende TT.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat pas op m'n 4e espresso, kan je nagaan wat er nog gaat komendat negersex een beetje zat
@Lange_Lansquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat pas op m'n 4e espresso, kan je nagaan wat er nog gaat komendat negersex een beetje zat
Xdquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh wow. DIT HAD IK NOG NIET GEZIEN!
[ afbeelding ]
Geen FvD aanhanger zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:41 schreef fetX het volgende:
Geen FvD aanhanger of zo, maar deze vond ik wel leuk. Twee keer dezelfde vraag en Sylvana gaat nat.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:41 schreef fetX het volgende:
Geen FvD aanhanger of zo, maar deze vond ik wel leuk. Twee keer dezelfde vraag en Sylvana gaat nat.
Bedankt maatquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, jij komt op mij ook niet over als een proleet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt maatEn naar Lenny, JanCees en OnlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer zeg. Dit had ik echt niet verwacht van mijn goede vriend @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
En naar Lenny, JanCees en Onlogisch
Wel van @JanCees en @onlogisch dus?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer zeg. Dit had ik echt niet verwacht van mijn goede vriend @:lenny_leonard
Ja, dat verbaast me dan weer niet zoveel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel van @:jancees en @:onlogisch dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |