Je had het over m'n vrouw niet m'n vriendin.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had; welke van de 17? verwacht
We hebben een abonnement dus qua kosten is het te overzien. Dat hebben we er al uit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zou ik ook niet gedaan hebben. Het kost ook nogal wat ook nog. Beter wachten op een droge dag. Nijntje gaat wel door?
Nee dat is correctquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had het over m'n vrouw niet m'n vriendin.
[..]
We hebben een abonnement dus qua kosten is het te overzien. Dat hebben we er al uit.
Nijntje wel want daar moet je van te voren kaartjes voor kopen en dat is binnen.
Leuk, dan is het geld voor de dierentuin niet verloren en heb je evengoed een uitstapje vandaagquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had het over m'n vrouw niet m'n vriendin.
[..]
We hebben een abonnement dus qua kosten is het te overzien. Dat hebben we er al uit.
Nijntje wel want daar moet je van te voren kaartjes voor kopen en dat is binnen.
Echt gast, praat normaalquote:
Daar vraag je wel wat moeilijksquote:
Mieters.quote:
quote:
Laat die zooi maar lekker in Limburg blijvenquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:12 schreef Dotteke het volgende:
Toch nog sneeuw, alleen niet hier jammer
Tot 5 centimeter sneeuw in Limburg verwacht
Er zit wat op haar handquote:
3100 gepasseerd dot. Dat haalt niemand meer in 2020 met deze drukte denk ik. Anders je score verdedigen, bolk ze de koekkoekquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |