dan was het het komenquote:
Mooi meisjequote:
Nee joh, eerst nog een lekker dik pak sneeuwquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Liever geen sneeuw meer, ben toe aan zacht weer met zon
Prima, met jou ook?quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, eerst nog een lekker dik pak sneeuw
Hoi ML alles goed?
ok mario391quote:
De voeten trekken de aandacht, heb niet eens naar het meisje gekekenquote:
Prima hier.quote:
He lekker, dank uquote:
Ja vies hequote:
Eensquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Liever geen sneeuw meer, ben toe aan zacht weer met zon
Voeten zijn gewoon rare dingenquote:
#teamlentequote:
puntige knieënquote:
Hangt van de voet af.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voeten zijn gewoon rare dingen
Blootsvoets lopenquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:47 schreef aKboR het volgende:
Niet per se vies als in nooit gewassen denk ik. Als je net blootsvoets uit de tuin komt lijkt dit mij normaal
Inderdaad brrquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:49 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hangt van de voet af.
Meeste mensen hebben wel afzichtelijke exemplaren.
ik loop ook wel eens op blote voeten, maar dan wel als ik alleen ben zodat niemand hoeft te zien als ze idd smerig worden, als er mensen bij me zijn trek ik wel sokken aan.quote:
Buiten zaligquote:
Ik zie wel eens zo presentatrice op tv een m ooi figuur, maar dan die knieënquote:
Verschrikkelijk. Ik heb een hekel aan het strand maar die enkele keer dat ik daar kom heb ik gewoon schoenen aan.quote:
Ik hou van de zeequote:Op donderdag 27 februari 2020 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ik heb een hekel aan het strand maar die enkele keer dat ik daar kom heb ik gewoon schoenen aan.
Zandstranden zijn sowieso kut.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ik heb een hekel aan het strand maar die enkele keer dat ik daar kom heb ik gewoon schoenen aan.
Beterschapquote:
Coronaatje erbijquote:
Mooi kut.quote:
In de zomer loop ik in huis altijd op blote voetenquote:
dan moet je dat zeker doenquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de zomer loop ik in huis altijd op blote voeten
Kom niet met de schoenen in huis dus de vloer is nu ook niet echt vies.
Ik vind het heerlijk op blote voeten lopen
dafuq?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel leuk.
thanksquote:
Nee, als ik bezoek krijg ook niet, maar als ik zo alleen ben. S'avonds wassen als je naar bed gaat en niets aan de hand. Heb ook van die vochtige doekjes, moet je weg ff die doekjes er over en schoonquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je dat zeker doen![]()
Ik doe het ook als ik alleen ben, maar niet als er anderen bij zijn, ik vind schone voeten er lekkerder uit zien, zelfs op een niet echt vieze vloes krijg je wel van die ranzige zwarte pootjes.
ja precies dat dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, als ik bezoek krijg ook niet, maar als ik zo alleen ben. S'avonds wassen als je naar bed gaat en niets aan de hand. Heb ook van die vochtige doekjes, moet je weg ff die doekjes er over en schoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |