Lekker, wat een verwennerij. Maar ben al te laat zie ik, Dud heeft alles al ingepiktquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:47 schreef moemoe het volgende:
* moemoe schenkt koffie in en deelt croissants uit
Ja te zot voor woorden, laat die mensen toch met rustquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is sowieso al snel als je eenmaal in het bekende circuit zit.
Altijd wel mensen die je herkennen, fotografen die in de bosjes liggen te wachten.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, wat een verwennerij. Maar ben al te laat zie ik, Dud heeft alles al ingepikt
Vertel mij wat, haal ze vaak bij de coop hier. Met kaas of kaas en ham, nog kokend heet dan. Heerlijk.quote:
Ik vind ze zo naar olie smakenquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vertel mij wat, haal ze vaak bij de coop hier. Met kaas of kaas en ham, nog kokend heet dan. Heerlijk.
Oke Kees en Coquote:
Gisteren avond nog gekekenquote:
Wat staat hier?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je verdient de trockene waslappen
je verdiend droge washandjes haal ik eruitquote:
Ha je bent er nogquote:
Ach zo, je brengt je wacht tijd hier door.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja nog ff, wacht nog op iemand dan weg.
WEJOquote:
Gezien alle stront die eruit komt zal je dat wel met je bek hebben gedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
WEJO
Goedemorgen allen, moest net ff de schijt opvangen....
Van de koeienquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
WEJO
Goedemorgen allen, moest net ff de schijt opvangen....
Zekerquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gezien alle stront die eruit komt zal je dat wel met je bek hebben gedaan.
oh mann oh mann doet wat ihr kannquote:
Wat is er Mario?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |