Bijna weekend voor jou.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:19 schreef noodgang het volgende:
Wat een plezier en vertier deze ochtend
Zeker! Voor jou ook?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna weekend voor jou.
Primaquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Laat mij lekker dom zijn.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:19 schreef noodgang het volgende:
Deze vrouw weetquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beetje peper, beetje zout . Een tevreden miauwtje.
Okay.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laap slekker
[..]
Ik zie nog steeds van Gogh
Zoals het bedoeld isquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doedel en poedel is weer compleet.
Hoi noodquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:19 schreef noodgang het volgende:
De sterren.quote:
Het staat in de sterren geschreven en gedrukt dat men klaarkomt wanneer men rukt.quote:
Ja echt iets om in het nieuws te brengen of nietquote:
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt iets om in het nieuws te brengen of niet
Iddquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde het gisteren al op tv. Ze deden het voor de zekerheid nog maar een keer in de herhalingquote:
Zotte lui. Het is en blijft een puber en om dit zo breed uit te meten bah bahquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde het gisteren al op tv. Ze deden het voor de zekerheid nog maar een keer in de herhaling
[..]
Zotte lui. Het is en blijft een puber en om dit zo breed uit te meten bah bah
quote:
quote:
Ach nee. Wat een taalgebruik.quote:
Nou dat hoeft niet hoor. Je kan ook daarvoor stoppen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het staat in de sterren geschreven en gedrukt dat men klaarkomt wanneer men rukt.
Zeker weten. Belangrijk nieuws.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoerbquote:
Dat welquote:
Zeker weten.quote:
Zelfs op tvquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde het gisteren al op tv. Ze deden het voor de zekerheid nog maar een keer in de herhaling
[..]
Zotte lui. Het is en blijft een puber en om dit zo breed uit te meten bah bah
Zijn wel leuke meiden, vind dit rechter het vlotste en leukste, ondank haar kut geroepquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knappe meid trouwens.
Die heeft ook de looks van haar moeder ipv de plofkop van papaquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn wel leuke meiden, vind dit rechter het vlotste en leukste, ondank haar kut geroep
Ja groot nieuws, een prinses die kut kut zegtquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ach nee. Wat een taalgebruik.
[..]
Nou dat hoeft niet hoor. Je kan ook daarvoor stoppen.
[..]
Zeker weten. Belangrijk nieuws.
[..]
Hoerb
[..]
Dat wel
[..]
Zeker weten.
[..]
Zelfs op tv
Ja, wat ik ook wel mooi vond dat Amalia haar vader een zoen gaf en de manier hoe ALex naar haar keekquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft ook de looks van haar moeder ipv de plofkop van papa
Natuurlijk is alles opgezet bij hunquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wat ik ook wel mooi vond dat Amalia haar vader een zoen gaf en de manier hoe ALex naar haar keek
Mooi momentje, zal wel net zo opgezet zijn als 'Alexander was een beetje dom' van Maxima toen
Drukte om niksquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wat ik ook wel mooi vond dat Amalia haar vader een zoen gaf en de manier hoe ALex naar haar keek
Mooi momentje, zal wel net zo opgezet zijn als 'Alexander was een beetje dom' van Maxima toen
Ik zou zo leven niet willen hebben hoor. Je kunt volgens mij nooit echt je zelf zijn. Nooit een keer alleen op stap of ergens naar toe gaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Natuurlijk is alles opgezet bij hun
Morguh moemoequote:
Klopt. Maar dat is sowieso al snel als je eenmaal in het bekende circuit zit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zo leven niet willen hebben hoor. Je kunt volgens mij nooit echt je zelf zijn. Nooit een keer alleen op stap of ergens naar toe gaan.
Goedemorgen.quote:
* dud0r laat koffie staan en pakt alle croissantsquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:47 schreef moemoe het volgende:
* moemoe schenkt koffie in en deelt croissants uit
Lekkerrrrquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:47 schreef moemoe het volgende:
* moemoe schenkt koffie in en deelt croissants uit
quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r laat koffie staan en pakt alle croissants
Zijn lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |