Dat zei ik niet. Komt door vannacht en nouja weken ervoorquote:
En nu moet ik raden waar jij het over hebt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Komt door vannacht en nouja weken ervoor
kan niet mn buik zit in de wegquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:12 schreef dud0r het volgende:
Ik heb toch een partij zin om te neuken.
@:skysherrif buk eens
Die heb ik ook nog. En dan een kat die haar staart tegen mijn benen vleit voor een plakje.quote:
Ga dan maar op je rug liggen. Hangen we je enkels wel in de beugelsquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kan niet mn buik zit in de weg
aKboR pest mario, ik haal zijn tussenstanden weg en...quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En nu moet ik raden waar jij het over hebt.
Lekker he.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog. En dan een kat die haar staart tegen mijn benen vleit voor een plakje.
Wat grappig.quote:
Nee nog lang niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn je ballen eindelijk ingedaald haags
Dat is wat de koorknapen krijgen inderdaad.quote:
Dat is als Jezus poeptquote:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:17 schreef engine het volgende:
[..]
aKboR pest mario, ik haal zijn tussenstanden weg en...
Zo klinkt het wel erg kinderachtig ineens
quote:
Gang des noodquote:
Jezus had constant een stijve omdat hij niet van zijn kruis af kon blijvenquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wat de koorknapen krijgen inderdaad.
[..]
Dat is als Jezus poept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |