Nou.....quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En terecht. Ik ben een grootheid hier.
Toch wel na december.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, kan ik me ook iets bij indenken.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Breedheid in ieder geval wel
Jij niet. Jij bent een onneembare vesting. En ik zou het alleen tegen jou afleggen.quote:
Ik logde vannacht in en dan krijg je een hele rits met mentions en daar stond het bij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik geloof dat ook wel..
(heb ik dat gezegd??)
quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou.....
[..]
Toch wel na december.
[..]Al veel eerder, ik ben toch ook niet gek. maarre, hij is niet de enige jankerd, dat wil ik dan ook wel even gezegd hebben.![]()
Dat is van lang geleden dus...quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik logde vannacht in en dan krijg je een hele rits met mentions en daar stond het bij.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Breedheid in ieder geval wel
True.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij niet. Jij bent een onneembare vesting. En ik zou het alleen tegen jou afleggen.
Heel veel marioquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:38 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat is van lang geleden dus...
Ik weet niet eens meer wat ik gisteravond allemaal gezegd heb
Ja dat klopt omdat jij mij daarvoor uitnodigdequote:
Dat is ook het enige waar ik jou als meerdere in erken.quote:
Goed spul moet dat zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:38 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat is van lang geleden dus...
Ik weet niet eens meer wat ik gisteravond allemaal gezegd heb
Exact. En dankzij jou hebben we nu een verbeterde OP. Tnx maatjequote:Op donderdag 27 februari 2020 07:40 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja dat klopt omdat jij mij daarvoor uitnodigde
Het is af en toe ook best lastig dat quotenquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Ouderwets een quote verneuken ben ik ook nog niet verleerd. Het is ook net als fietsen.
Ik hang graag af en toe de domme trien uit, laat me.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is af en toe ook best lastig dat quoten
Jij mag datquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hang graag af en toe de domme trien uit, laat me.
alleen koffie.. en slaap.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is ook het enige waar ik jou als meerdere in erken.
Wat zeg je nou over de dames hierquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:43 schreef aKboR het volgende:
[..]
alleen koffie.. en slaap.
En ik neem dts ook niet zo serieus..
Gewoon een slap ouwe hoeren spel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |