abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191708133
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:17 schreef kree het volgende:

[..]

LOL wtf??????? Quote? Of je hebt iets heel verkeerd begrepen denk ofzo?
Kijk even bij de post van Treinhoer hier boven. Daar staat je quote.
pi_191708135
Blijkbaar ook nog last van Korsakov
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 07:15 schreef kree het volgende:
Ik werk altijd onder invloed btw want maakt het makkelijk etc....

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2020 08:21:13 ]
  donderdag 27 februari 2020 @ 08:19:05 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191708139
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:17 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Als hij daar niet serieus mee was, was het op zijn minst onhandig om dat in een topic als dit te vermelden. Ik acht het inmiddels zeer aannemelijk.
Hij was gewoon aan het uitlokken, dat was niet serieus op dat stuk

De rest wel en dat is al erg genoeg

Wat meneer de alcoholist niet inziet, en met zijn inmiddels kapotte lever en harses ook voorlopig niet in gaat zien.
Geruststellende is dat elke rechter dit ook zo ziet en dat de weg en daarmee de wereld dus een stukje veiliger wordt dan tot een paar weken terug ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191708161
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat meneer de alcoholist niet inziet, en met zijn inmiddels kapotte lever en harses ook voorlopig niet in gaat zien.
Geruststellende is dat elke rechter dit ook zo ziet en dat de weg en daarmee de wereld dus een stukje veiliger wordt dan tot een paar weken terug ^O^
als hij zo ook z'n verklaring bij de politie heeft afgelegd, wordt het nog lachen
pi_191708170
@kree,
Vannacht heb ik al eerder dit voorgesteld--->

Ik denk dat je het beste je rijbewijs kan inleveren en misschien ooit weer eens kan bekijken of je nog weer wilt gaan rijden maar pas als je volledig clean bent en afgekickt van je verslaving.

Scheelt je een hoop geld en je komt voorlopig niet in de mallemolen van de CBR onderzoeken bovendien zal dat bij de rechter ook niet verkeerd doen denk ik.

Waarom reageerde je daar niet op ?
  donderdag 27 februari 2020 @ 08:21:34 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191708181
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]

als hij zo ook z'n verklaring bij de politie heeft afgelegd, wordt het nog lachen
Yes!
pi_191708207
quote:
3s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:18 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Owh dat dat synisch bedoelt was was niet begrepen....? Tuurlijk niet sukkeltjes. Maargoed. Tja er zijn twee richtingen nu voor dit topic namelijk dicht of wacht het eens af en alle jullie domme reacties die ik al 1000+ keer heb gehoord (tip lees die door eerst, als het daar al genoemd is hoeft het hier niet meer)

En dan gaan we nog door met wat het vervolg is dan ook in dit soort gevallen, was al mijn doel,. Maarja makkelijk inkoppen he stelletje fucking kleuters. Nou goed j8llie beslissen of de mods, ik zie wel of ik reageer.
Do what you love, love what you do!
pi_191708210
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Of het uitlokken of de waarheid is, zal alleen kree zeker weten denk ik. Maar gezien zijn posts geloof ik zijn stelling altijd onder invloed te rijden.

Ben het zeer met je eens dat het goed is dat hij voor lange tijd van de weg is.
  donderdag 27 februari 2020 @ 08:24:18 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191708225
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:23 schreef kree het volgende:

[..]

Owh dat dat Syrisch bedoelt was was niet begrepen....? Tuurlijk niet sukkeltjes. Maargoed. Tja er zijn twee richtingen nu voor dit topic namelijk dicht of wacht het eens af en alle jullie domme reacties die ik al 1000+ keer heb gehoord (tip lees die door eerst, als het daar al genoemd is hoeft het hier niet meer)

En dan gaan we nog door met wat het vervolg is dan ook in dit soort gevallen, was al mijn doel,. Maarja makkelijk inkoppen he stelletje fucking kleuters. Nou goed j8llie beslissen of de mods, ik zie wel of ik reageer.
Fucking sneue alcoholist.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191708238
quote:

[..]

Owh dat dat synisch bedoelt was was niet begrepen....? Tuurlijk niet sukkeltjes. Maargoed. Tja er zijn twee richtingen nu voor dit topic namelijk dicht of wacht het eens af en alle jullie domme reacties die ik al 1000+ keer heb gehoord (tip lees die door eerst, als het daar al genoemd is hoeft het hier niet meer)

maar zeg nu gewoon eens eerlijk: heb je op dit moment alcohol op?
  donderdag 27 februari 2020 @ 08:26:06 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191708254
quote:
Owh dat dat synisch bedoelt was was niet begrepen....?
Nee natuurlijk niet, want dat gedrag zou ook bij jou passen zoals je hier schrijft en je voordoet. Dus het zou niemand verbazen als je dat gedrag zou vertonen.
  donderdag 27 februari 2020 @ 08:27:44 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191708269
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:20 schreef Iceage het volgende:
@:kree,
Vannacht heb ik al eerder dit voorgesteld--->

Ik denk dat je het beste je rijbewijs kan inleveren en misschien ooit weer eens kan bekijken of je nog weer wilt gaan rijden maar pas als je volledig clean bent en afgekickt van je verslaving.

Scheelt je een hoop geld en je komt voorlopig niet in de mallemolen van de CBR onderzoeken bovendien zal dat bij de rechter ook niet verkeerd doen denk ik.

Waarom reageerde je daar niet op ?
pi_191708276
als je een beetje begrip en steun zoekt, kun je je misschien beter aanmelden bij de AA. Daar zitten de ervaringsdeskundigen, die hebben al eerder met dit bijltje gehakt en kunnen je helpen anders naar je leven te kijken en hoe je nu verder moet, want hier kom je zelf niet meer uit.
Zijn er geen (voormalige) alcoholisten op Fok die kunnen bijspringen? Want zolang je zelf niet inziet wat je jezelf aandoet en wat je veroorzaakt, zal er niks veranderen en ga je je alleen maar slechter voelen. Met alle gevolgen van doen.
Want de reden dat je 1000 keer hetzelfde antwoord en dezelfde verwijten krijgt hier op Fok, komt niet doordat wij allemaal fout zitten. Je bent geen Calimero met zij zijn groot en ik ben klein. Misschien krijg je wel 1000 keer dezelfde reactie omdat er een kern van waarheid in hun kant van het verhaal ziet. Maar zolang je je daartegen blijft verzetten, kom je nergens.
Tap tap tap
  donderdag 27 februari 2020 @ 08:28:47 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191708278
quote:

[..]

Als werkelijk íedereen tegen je is hè...

Zou het dan misschien toch aan jou liggen? 🤔🤔🤔
pi_191708283
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:28 schreef CherryLips het volgende:
als je een beetje begrip en steun zoekt, kun je je misschien beter aanmelden bij de AA. Daar zitten de ervaringsdeskundigen, die hebben al eerder met dit bijltje gehakt en kunnen je helpen anders naar je leven te kijken en hoe je nu verder moet, want hier kom je zelf niet meer uit.
Zijn er geen (voormalige) alcoholisten op Fok die kunnen bijspringen? Want zolang je zelf niet inziet wat je jezelf aandoet en wat je veroorzaakt, zal er niks veranderen en ga je je alleen maar slechter voelen. Met alle gevolgen van doen.
Want de reden dat je 1000 keer hetzelfde antwoord en dezelfde verwijten krijgt hier op Fok, komt niet doordat wij allemaal fout zitten. Je bent geen Calimero met zij zijn groot en ik ben klein. Misschien krijg je wel 1000 keer dezelfde reactie omdat er een kern van waarheid in hun kant van het verhaal ziet. Maar zolang je je daartegen blijft verzetten, kom je nergens.
_O_ top reactie dit!
pi_191708294
Ja het was weer gezellig he, was opzich wel bereid om op elke vraag antwoord te geven. Maarja nu niet meer he?|

Doet me goed terwijl fok toch wel een stuk schijf uit de samenleving is dat iedereen nooit met problemen of dingen zit,,,,,?
Zelfs hier, tja nouja ik ben altijd van veroordeel niemand zo onwijs gelijk, en wellicht zouden jullie daar eens moeten over denken retards, in R&P zelfs dit???? Of vinden jullie jezelf zoveel beter ofzo... owh shure er gaat ooit wat fout hoe perfect je leventje ook is..... en dan..... denk daar maar eens over. En daarmee besluit ik dit. Verhalen via DM of PM alleen nog. Geef het op om dit openbaar te doen
  donderdag 27 februari 2020 @ 08:32:17 #192
12120 _martijn_
 Hedonist Maximus
pi_191708303
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:30 schreef kree het volgende:
Ja het was weer gezellig he, was opzich wel bereid om op elke vraag antwoord te geven. Maarja nu niet meer he?|

Doet me goed terwijl fok toch wel een stuk schijf uit de samenleving is dat iedereen nooit met problemen of dingen zit,,,,,?
Zelfs hier, tja nouja ik ben altijd van veroordeel niemand zo onwijs gelijk, en wellicht zouden jullie daar eens moeten over denken retards, in R&P zelfs dit???? Of vinden jullie jezelf zoveel beter ofzo... owh shure er gaat ooit wat fout hoe perfect je leventje ook is..... en dan..... denk daar maar eens over. En daarmee besluit ik dit. Verhalen via DM of PM alleen nog. Geef het op om dit openbaar te doen
Nou proost dan maar! (lampelul)
pi_191708313
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:32 schreef _martijn_ het volgende:

[..]

Nou proost dan maar! (lampelul)
Proost klojo wat ben jij aan het doen nu? Ik zit aan de koffie iig. Net uit je nest ofzo?
  donderdag 27 februari 2020 @ 08:33:58 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191708314
quote:
is dat iedereen nooit met problemen of dingen zit,,,,,?
Waar haal je dat vandaan?
Dus als je iemand anders wijst op fouten, betekent dat diegene zelf nooit fouten maakt?
pi_191708318
quote:

Andere mensen hebben net zo goed problemen, maar die brengen daarmee niet potentieel andere mensen mee in gevaar door zwaar beschonken voor 50 m achter het stuur te gaan zitten en daar geen probleem in te zien.

Dat is de crux zeg maar
  donderdag 27 februari 2020 @ 08:34:34 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191708320
quote:

donderdag 27 februari 2020 @ 08:35:11 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191708325
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:34 schreef Chia het volgende:

Andere mensen hebben net zo goed problemen, maar die brengen daarmee niet potentieel andere mensen mee in gevaar door zwaar beschonken voor 50 m achter het stuur te gaan zitten en daar geen probleem in te zien.

Dat is de crux zeg maar
En doen ze dat wel en posten ze dat hier, krijgen ze het ook gewoon te horen.

Als ze helder antwoorden en men ziet in dat diegene er iets aan wil doen, worden de reacties ook milder / helpdender.
Wat sommigen hier sowieso al zijn. maar dat ziet Kree niet.
  donderdag 27 februari 2020 @ 08:35:49 #198
12120 _martijn_
 Hedonist Maximus
pi_191708329
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:33 schreef kree het volgende:

[..]

Proost klojo wat ben jij aan het doen nu? Ik zit aan de koffie iig. Net uit je nest ofzo?
Ik zit op kantoor (met de auto naar toe gereden overigens want ik mag dat gewoon)
pi_191708330
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Top reactie!
(zzz ik ga slapen nu nachtdienst gehad.)
pi_191708347
@kree lees deze reeks vanmiddag eens nuchter door
Topicreeks: Rijbewijs ingevorderd - geen informatie bekend bij politie
TS toendertijd kreeg ook een bak stront/hoon over zich heen. En terecht. Maar lees in de daaropvolgende delen eens hoe hij er mee om ging.
Doei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')