Kree, zoals ik al eerder zei: Stop direct met drinken. Dit is nu een nachtmerrie maar wanneer je stopt met drinken en werkt aan je issues, dan kijk je over een paar jaar terug op de ommekeer in je leven.quote:
Maat, laat de fles staan. Zoek hulp! Maak wat beters van je leven dan alleen maar zuipen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:46 schreef kree het volgende:
Nee het is klaar al nu..... heb geen zin meer in om eerlijk te zijn en alleen maar afgezeken te worden erom. Klaar
Ga lekker je roes uitslapen danquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:46 schreef kree het volgende:
Nee het is klaar al nu..... heb geen zin meer in om eerlijk te zijn en alleen maar afgezeken te worden erom. Klaar
Je bent al sinds topic 1 niet eerlijk geweest.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:46 schreef kree het volgende:
Wat wil je dan horen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:46 schreef kree het volgende:
Dus puur vertellen? (met tig keer 'ok' in je verhaal, zodat het niet te lezen is)quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:49 schreef kree het volgende:
Jullie lezen niet he? Wat ik wilde vertellen dat was mijn idee.
Maarja ach waarom eigenlijk zoek het nmaar uit hier samen. Doeiii
Link werkt nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:49 schreef Iceage het volgende:
[..]
Herhaling--->
https://www.jellinek.nl/v(...)ohol-in-het-verkeer/
Wat wil je horen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:49 schreef kree het volgende:
Jullie lezen niet he? Wat ik wilde vertellen dat was mijn idee.
Maarja ach waarom eigenlijk zoek het nmaar uit hier samen. Doeiii
Dit is een herhaling. Eerdere link werkte niet. Kree zegt nl dat hij er weinig over kan vinden. Hier staat alle info voor hem in. Maarja net als eerder zal hij dit nu ook wel negeren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 04:43 schreef Iceage het volgende:
https://www.jellinek.nl/v(...)ohol-in-het-verkeer/
Het probleem is natuurlijk dat hij niet geholpen wil worden. Hij ziet ook niet in dat hij een probleem heeft. Ja nu, ivm geen rijbewijs, maar niet het drankprobleem wat hij al jaren heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:53 schreef Tailless het volgende:
[..]
Wat wil je horen?
Er staan hier echt goede tips in.
Om je te helpen.
Ik wil helemaal niks horen, ik wil mijn ervaring uitleggen, lees je wel eigenlijk?quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:53 schreef Tailless het volgende:
[..]
Wat wil je horen?
Er staan hier echt goede tips in.
Om je te helpen.
goh de buurman is nsber en hij is al voldoende gestraft. Serieuze stappen naar het drank probleem onder controle hebben is er niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk dat hij niet geholpen wil worden. Hij ziet ook niet in dat hij een probleem heeft. Ja nu, ivm geen rijbewijs, maar niet het drankprobleem wat hij al jaren heeft.
Als in ellende na dronken rijden? Nee hoor, veel meer mensen met je.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:56 schreef kree het volgende:
maargoed zal wel de enige zijn die zoiets krijgt
Je kan gewoon je verhaal doen en users negeren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks horen, ik wil mijn ervaring uitleggen, lees je wel eigenlijk?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:00 schreef kree het volgende:
Nou dat was lachen he? Gvd. Zal wel oppassen volgende keer iets neer te zetten, want weet wel ben echt niet de enige met dit verhaal hoor. Maargoed iedereen zoekt het maar zelf uit blijkbaar want dit soort onderwerpen zijn no no ofzo????? Beetje jammer dit weer.
Het is echt een heel goed idee om concrete stappen te zetten om echt helemaal te stoppen met drinken. Daarmee laat je je aan een rechter van je beste kant zien, dus dat is geheel en al in je eigen belang.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks horen, ik wil mijn ervaring uitleggen, lees je wel eigenlijk?
Als er iemand met een goed idee komt nog altijd welkom, maar ben er alweer klaar mee beetje zo.
We zitten nog steeds op stap 1 van het verhaal maargoed zal wel de enige zijn die zoiets krijgt.. lol. Ja dacht ik ook.. ok dan
Zoek hulp voor je issues, stap naar de huisarts als je ooit een keer nuchter bent en laat jezelf opnemenquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:00 schreef kree het volgende:
Nou dat was lachen he? Gvd. Zal wel oppassen volgende keer iets neer te zetten, want weet wel ben echt niet de enige met dit verhaal hoor. Maargoed iedereen zoekt het maar zelf uit blijkbaar want dit soort onderwerpen zijn no no ofzo????? Beetje jammer dit weer.
Als je na een paar biertjes je auto een paar meter verzet. Dat is nogal een verschil met echt ergens heen gaan rijden met je zatte kop.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:13 schreef Tailless het volgende:
[..]
In 2015 was naar schatting 12 tot 23% van de verkeersdoden in Nederland het gevolg van alcohol.
Echt ik ben geen heilig boontje maar na 2 glazen ga ik echt niet meer rijden en ik hoop jij ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |