Nou voor alles denk ik al in uitgesloten hoor, Weet wel is het topic niet voor, wel om mijn. Regaal te borgen......tja mogenlijkheiden graag? Maar heb al gezocht ook, Ik ben gewoon fucked in deze juridisch...quote:Op donderdag 27 februari 2020 03:27 schreef Vliegbaard het volgende:
Je enige kans is een advocaat, die mag de gegevens bij de rechtbank opvragen en zodoende beoordelen.
Wat staat er in de brief van de zitting? Wordt je gehoord voor een strafeis van OvJ? Of moet je bij de rechter komen?
Er was echt wat aan de hand, iemand was ladder zat en stapte in de auto.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:51 schreef kree het volgende:
Ga hem bellen denk niet alleen want helpt niks meer maar omdat die retard mss alleen de politie moet bellen als er echt wat aan de hand is. Ipv parkeren. Ouwe lul hij staat als getuige op het schade formulier nl
Stomgelukkig dat je alleen een kras hebt veroorzaakt lijkt me.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:03 schreef kree het volgende:
Het is echt1 stomgelukkig ding en bij niet gevaarlijk ook
Twijfel hoor? Slim was het niet wel obj die zelfde vraagt ,maar varsity al stilstaand aangehouden? Ik ben er week kapot van geweest wie gaat mij helpen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:06 schreef dop het volgende:
[..]
Er was echt wat aan de hand, iemand was ladder zat en stapte in de auto.
Terecht dat iemand dan de politie waarschuwt.
Bekijk het eens van de andere kant. Je gaat duidelijk over de schreef en bent dronken. Moeten er dan gewacht worden tot je wegrijdt en werkelijk iemand dood rijdt?
Jij kon de juiste inschatting in elk geval niet meer maken. Hoe kan een ander dan zorgen dat je niet meer fouten maakt?
Ik kan je helpen met het CBR. Stuur maar een DM als het zo ver is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:09 schreef kree het volgende:
[..]
Twijfel hoor? Slim was het niet wel obj die zelfde vraagt ,maar varsity al stilstaand aangehouden? Ik ben er week kapot van geweest wie gaat mij helpen?
Jij zelf, ga naar een psycholoog.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:09 schreef kree het volgende:
[..]
Twijfel hoor? Slim was het niet wel obj die zelfde vraagt ,maar varsity al stilstaand aangehouden? Ik ben er week kapot van geweest wie gaat mij helpen?
Voor jou lees de 6x300. maar waarin ik al ruimtelijk toegaf fout te zijn. Ja danku. Verder bedankt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:28 schreef dop het volgende:
[..]
Jij zelf, ga naar een psycholoog.
Vraag jezelf af waarom je eerst met je neus op de feiten moet worden gedrukt, en dan nog niet goed ziet wat je nu fout hebt gedaan.
Je hebt een probleem met alcohol, maar dat wil je zelf niet zien. Je denkt dat het normaal is, dat het allemaal best wel kon. Het is niet normaal, het wordt niet voor niets gezien als een misdrijf.
Je ladder zat drinken is 1 maar als je denkt dat je het allemaal wel kan inschatten is 2.
Je ziet jezelf vooral als slachtoffer, maar je bent een dader. Een die nu hopelijk zijn lesje gaat leren.
Wel eerlijk zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:35 schreef kree het volgende:
waarin ik al ruimtelijk toegaf fout te zijn.
Neee helemaal niet, maarja me voor de deur betrapt he als huij het trouwens al was???? Ik heb extra getuigen op schade fornukier. Politie was nooit nodig joh. Maargoed was blijkbaar heel belangrijk mij te pakkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 05:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wel eerlijk zijn.
Je vind nog steeds dat de buurman de schuldige is en niet jij.
Maar je hebt er nog steeds moeite mee dat jij degene bent die fout zat. Rijden met een slok op is fout. Of dat nu 1 5 10 of 100 meter is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:39 schreef kree het volgende:
[..]
Neee helemaal niet, maarja me voor de deur betrapt he als huij het trouwens al was???? Ik heb extra getuigen op schade fornukier. Politie was nooit nodig joh. Maargoed was blijkbaar heel belangrijk mij te pakken
Doe dat nou niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:44 schreef kree het volgende:
Ik heb zo het schade formulier ga nu bellen gewoon wie de politie belde en wie dit nu deed want ze dachten wss ff naar bureau ofzo maar loopt voor mij in een financieel dra ma ook wel. Nou heb ze beide. Update straks
Niet dat ik fout zat voor schade en tja ok stukje. Nou geef me 5000 euro boete nu en dik het gelijk. Dit langdurende geintje en met name cbr weer duurt te lang????? Ik verlies al twee weken hoor en om jullie info zit 3/4 minimum nu en moet ik nog heel hard voor werken. Dus ok next bijstand etc. Dat is de waarheid over 1 eerste dingetje. Met 0 gevaar, maarja trek ongeluk aan ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2020 05:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar je hebt er nog steeds moeite mee dat jij degene bent die fout zat. Rijden met een slok op is fout. Of dat nu 1 5 10 of 100 meter is.
En dat had je je moeten bedenken voor je je busje ging verplaatsen met alcohol in je lijf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:48 schreef kree het volgende:
[..]
Niet dat ik fout zat voor schade en tja ok stukje. Nou geef me 5000 euro boete nu en dik het gelijk. Dit langdurende geintje en met name cbr weer duurt te lang????? Ik verlies al twee weken hoor en om jullie info zit 3/4 minimum nu en moet ik nog heel hard voor werken. Dus ok next bijstand etc. Dat is de waarheid over 1 eerste dingetje. Met 0 gevaar, maarja trek ongeluk aan ofzo
Met de rechter kan je wel een betalingsregeling treffen. Met CBR alleen niet volgens mij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:48 schreef kree het volgende:
[..]
Niet dat ik fout zat voor schade en tja ok stukje. Nou geef me 5000 euro boete nu en dik het gelijk. Dit langdurende geintje en met name cbr weer duurt te lang????? Ik verlies al twee weken hoor en om jullie info zit 3/4 minimum nu en moet ik nog heel hard voor werken. Dus ok next bijstand etc. Dat is de waarheid over 1 eerste dingetje. Met 0 gevaar, maarja trek ongeluk aan ofzo
Euh ja dacht dat juist andersom he??quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
En dat had je je moeten bedenken voor je je busje ging verplaatsen met alcohol in je lijf.
Iets met blaren.
En laat je buren met rust.
Ja kan wel alleen niet de eerste kosten, heb me er al even in verdieptquote:Op donderdag 27 februari 2020 05:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Met de rechter kan je wel een betalingsregeling treffen. Met CBR alleen niet volgens mij.
Nee je bent gaan rijden met drank.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:57 schreef kree het volgende:
[..]
Euh ja dacht dat juist andersom he??
Puny vooral want er was allemaal niks loos geweest hier hoor we hebben het echt over een schamp dat is btw allang al afgehandeld trouwens met die mensen,
Ok komt kree nog strafrecht etc proces sowieso rijbewijs kwijt laat staan cbr enzo. Mja laten we ff iemand makkelijk pakken ofzo etc. Tja ga daar maar eens tegen in. Gvd nog ooit een bekeuring in 20 jaar. Catchen. Jeuhhhh
Tja was ik een onwijs gevaar op de weg?quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee je bent gaan rijden met drank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |