abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191707225
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2020 06:41 schreef Nizno het volgende:

[..]

Werk aan jezelf en blijf ook in je weekenden van de drank af.
Nah dat is wat iedereen zegt..... vergeet het maar ik kan denk min half jaar niet rijden en dat is als de rechter nog mild is.

tja is dat terecht na alle cbr dingen en de boete ovj...

Het is heel veel hoor. Naja weet ik veel is ook de eerste keer voor een rechter dan voor mij.

Tis makkelijk zeggen, maar denk eens na wat dit voor mij kost allemaal? Ik denk echt dat ik in de cel kom hoor. Want kan niet betalen. Ok tussen moordenaars etc.. zal vast gezellig worden.\

Maar daarom dit topic ook want het staat nog in r&p he en waarom krijg ik hetzelfde als dit verhaal in klb? Ik freak out 100% al twee weken over dit enzo. Maar jullie denken alleen maar verdiende straf.... wtf. Lees eens door welke straffen waarop staan ook dan. Kan nog iemand omleggen en scheelt niet heel veel met dit. Maarja makkelijker he.. sterf. Update als ik weee post heb, dit topic gaat wel door wmb
Do what you love, love what you do!
pi_191707284
Waarom blijf je jezelf in de slachtofferrol praten als je tegelijkertijd zegt dat je je lesje wel geleerd hebt? Dat is tegenstrijdig.
pi_191707295
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 06:35 schreef kree het volgende:

[..]

Yup je had de rest ook gelezen of kom je zo ff bij? Zie even 6 reeksen terug anders en ;lees die door doei kutviool
En daaruit blijkt dat je alleen maar doet alsof je je fouten erkent. Jij vindt het stiekem allemaal wel meevallen en de buur een NSBer. Dus stop maar met dat schijnheilige gedoe.
  donderdag 27 februari 2020 @ 06:56:44 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191707299
Je beoordelingsvermogen is duidelijk ernstig aangetast. Dat laten je reacties in de topics tot nu toe over dit gebeuren wel erg duidelijk zien. Hopelijk krijgt de rechter daar ook een goed beeld van als je straks voor hem/haar je verhaal gaat doen.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2020 @ 06:56:49 #105
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_191707300
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 06:54 schreef Scorpie het volgende:
Waarom blijf je jezelf in de slachtofferrol praten als je tegelijkertijd zegt dat je je lesje wel geleerd hebt? Dat is tegenstrijdig.
Omdat leren niet lukt als je een hele nacht door haalt onder invloed van drank.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 27 februari 2020 @ 06:58:44 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191707317
Ik lees trouwens nergens dat je naar de huisarts bent geweest om hulp in te schakelen om helemaal te stoppen met drinken. Als je dat namelijk serieus zou gaan aanpakken heb je straks die rechter ook nog iets te vertellen dat in je voordeel kan spreken.
  donderdag 27 februari 2020 @ 07:01:16 #107
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_191707334
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 06:47 schreef kree het volgende:

[..]

Tis makkelijk zeggen, maar denk eens na wat dit voor mij kost allemaal? Ik denk echt dat ik in de cel kom hoor. Want kan niet betalen. Ok tussen moordenaars etc.. zal vast gezellig worden.\

Maar daarom dit topic ook want het staat nog in r&p he en waarom krijg ik hetzelfde als dit verhaal in klb? Ik freak out 100% al twee weken over dit enzo. Maar jullie denken alleen maar verdiende straf.... wtf. Lees eens door welke straffen waarop staan ook dan. Kan nog iemand omleggen en scheelt niet heel veel met dit. Maarja makkelijker he.. sterf. Update als ik weee post heb, dit topic gaat wel door wmb
Tis makkelijk zeggen dat het jou een hoop kost. Maar wat als het geen krasje op een auto was gweest maar een kras op een voetganger of fietser die je had geraakt? Daarom krijg je een straf.

En dat je dat niet inziet en constant hard roept dat het heel zielig voor jezelf is helpt niet mee om credits te krijgen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_191707373
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 06:00 schreef kree het volgende:

[..]

Tja was ik een onwijs gevaar op de weg?
Dit was niet de eerste keer hé, dat jij met veel te veel drank achter het stuur bent gekropen?
Typisch dat jij je alleen op deze keer wil focussen, omdat het nu alleen parkeren was (wat enorm lang geduurd heeft)

Dit gaat nog wel vaker gebeuren
  donderdag 27 februari 2020 @ 07:06:12 #109
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_191707380
Vermoeiend figuur.
Aan je manier van schrijven ben je 24/7 onder invloed, of niet?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_191707435
Goede zaak, dit tuig wil je niet tegenkomen op de weg. liever rijbewijs vernietigen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_191707459
Ja hoor, vermoeiend dit om op Te reageren dus laat het maar weer even gaan.
Heb nog geen nieuw nieuws nl.

Ik werk altijd onder invloed btw want maakt het makkelijk etc.... denk dat jullie clowns wss later op ;aten als mij laatste weken en eerder terug. Maargoed makkelijk is dat he een oordeel geven over iemand die je nie eens kent? \
\\gvd ben blij dat ik dat niet doe, Ok kans dirt tot na het weekend enzo :
pi_191707486
TS het feit dat je vind dat je instaat was je auto to verplaatsen zegt al genoeg. Je was dat niet.
Dat je alleen maar her parkeerde maakt het alleen maar erger.

Wat nu als je buurjongetje daar in de buurt zat te voetballen? Had je gewoon dood gereden.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2020 07:19:05 ]
pi_191707592
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 07:06 schreef Lariekoek het volgende:
Vermoeiend figuur.
Aan je manier van schrijven ben je 24/7 onder invloed, of niet?
Daar lijkt het wel op. Kan TS niet verplicht worden opgenomen ofzo? Hij lijkt nu wel een gevaar voor zichzelf en voor zijn omgeving :N
Onbegrijpelijk ook dat hij een baan heeft :{

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2020 07:28:45 ]
pi_191707611
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 07:15 schreef kree het volgende:

Ik werk altijd onder invloed btw want maakt het makkelijk etc....
Dus je zat ook niet voor de eerste keer onder invloed achter het stuur.
  donderdag 27 februari 2020 @ 07:31:58 #115
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_191707631
Straalbezopen, deze man.
Tics van je petten.
pi_191707635
:s) :')
  donderdag 27 februari 2020 @ 07:32:58 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191707640
quote:

Ik werk altijd onder invloed btw want maakt het makkelijk etc.... denk dat jullie clowns wss later op ;aten als mij laatste weken en eerder terug. Maargoed makkelijk is dat he een oordeel geven over iemand die je nie eens kent? \
Maak jezelf maar wijs dat je niet wil reageren, maar volgens mij ben je niet eens in staat om te reageren op wat hierboven een aantal nuchtere mensen terecht opmerken.

Waarom ga je niet serieus stoppen met drinken? Helemaal stoppen?
pi_191707666
Veroordeeld bij voorbaat ben ik al. Ja jongens ik scjamp[te jonge kindertjes erg en heb deuken gereden etc in 50 m fuck toch op, denk doe het serieus herover en het traject maar okeee het verbaast me al niet dat er dus weinig over te vinden is.

Dit was de kans want dan had ik het wel gezegd. Ge;inlog is iedereen hier perfect. ^O^
pi_191707672
Geen zin meer in al, kans verpest
pi_191707690
quote:

Dus je rijdt altijd onder invloed naar je werk? Nu is het alleen vervelend omdat je gepakt bent tijdens het inparkeren?
pi_191707712
50 meter is ook alweer een stukje meer dan "alleen rechtgezet".
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_191707730
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 07:35 schreef kree het volgende:
Veroordeeld bij voorbaat ben ik al. Ja jongens ik scjamp[te jonge kindertjes erg en heb deuken gereden etc in 50 m fuck toch op, denk doe het serieus herover en het traject maar okeee het verbaast me al niet dat er dus weinig over te vinden is.

Dit was de kans want dan had ik het wel gezegd. Ge;inlog is iedereen hier perfect. ^O^
50 meter is niet meer alleen parkeren
pi_191707751
Wel mooi dat je sympathie verwacht terwijl je straalbezopen aan het posten bent en geen enkele vorm van zelfreflectie toont. Hoe dik is die plaat voor je kop dan.
pi_191707752
Laat ,maar gaan het gaat dicht... als je niet normaal kunt reageren en erger nog voorwendselen bedenken al allemaal. Dan hoeft het van mij niet.

Bedenk het zelf wel jammer want ok er is hier niks over dus juist over dit, Na kans gemist door jullie zeikerds. Wat denk je zelf dan? Ga hier toch niet meer op reageren ben al 1000 posts afgebrand eerder en heb mijn fout allang al toegegeven. Ok dan.... denk allemaal is over je eigen gedrag. Vertel er mss nog over op de fb als @DJMO het wil of iemand redactie maar gaat lang verhaalworden wel.... doei forum. :)
  donderdag 27 februari 2020 @ 07:45:08 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191707764
Hij wil een dagboektopic, puur zijn verhaal vertellen, maar zo gaat dat niet in R%P.

quote:
Ik werk altijd onder invloed btw want maakt het makkelijk etc....
Dus je mag eigenlijk gewoon zelden/nooit rijden.
En heb je vooral geluk dat ze je niet eerder pakten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')