Nah dat is wat iedereen zegt..... vergeet het maar ik kan denk min half jaar niet rijden en dat is als de rechter nog mild is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Werk aan jezelf en blijf ook in je weekenden van de drank af.
En daaruit blijkt dat je alleen maar doet alsof je je fouten erkent. Jij vindt het stiekem allemaal wel meevallen en de buur een NSBer. Dus stop maar met dat schijnheilige gedoe.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:35 schreef kree het volgende:
[..]
Yup je had de rest ook gelezen of kom je zo ff bij? Zie even 6 reeksen terug anders en ;lees die door doei kutviool
Omdat leren niet lukt als je een hele nacht door haalt onder invloed van drank.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:54 schreef Scorpie het volgende:
Waarom blijf je jezelf in de slachtofferrol praten als je tegelijkertijd zegt dat je je lesje wel geleerd hebt? Dat is tegenstrijdig.
Tis makkelijk zeggen dat het jou een hoop kost. Maar wat als het geen krasje op een auto was gweest maar een kras op een voetganger of fietser die je had geraakt? Daarom krijg je een straf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:47 schreef kree het volgende:
[..]
Tis makkelijk zeggen, maar denk eens na wat dit voor mij kost allemaal? Ik denk echt dat ik in de cel kom hoor. Want kan niet betalen. Ok tussen moordenaars etc.. zal vast gezellig worden.\
Maar daarom dit topic ook want het staat nog in r&p he en waarom krijg ik hetzelfde als dit verhaal in klb? Ik freak out 100% al twee weken over dit enzo. Maar jullie denken alleen maar verdiende straf.... wtf. Lees eens door welke straffen waarop staan ook dan. Kan nog iemand omleggen en scheelt niet heel veel met dit. Maarja makkelijker he.. sterf. Update als ik weee post heb, dit topic gaat wel door wmb
Dit was niet de eerste keer hé, dat jij met veel te veel drank achter het stuur bent gekropen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:00 schreef kree het volgende:
[..]
Tja was ik een onwijs gevaar op de weg?
Daar lijkt het wel op. Kan TS niet verplicht worden opgenomen ofzo? Hij lijkt nu wel een gevaar voor zichzelf en voor zijn omgevingquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:06 schreef Lariekoek het volgende:
Vermoeiend figuur.
Aan je manier van schrijven ben je 24/7 onder invloed, of niet?
Dus je zat ook niet voor de eerste keer onder invloed achter het stuur.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:15 schreef kree het volgende:
Ik werk altijd onder invloed btw want maakt het makkelijk etc....
Maak jezelf maar wijs dat je niet wil reageren, maar volgens mij ben je niet eens in staat om te reageren op wat hierboven een aantal nuchtere mensen terecht opmerken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:15 schreef kree het volgende:
Ja hoor, vermoeiend dit om op Te reageren dus laat het maar weer even gaan.
Heb nog geen nieuw nieuws nl.
Ik werk altijd onder invloed btw want maakt het makkelijk etc.... denk dat jullie clowns wss later op ;aten als mij laatste weken en eerder terug. Maargoed makkelijk is dat he een oordeel geven over iemand die je nie eens kent? \
\\gvd ben blij dat ik dat niet doe, Ok kans dirt tot na het weekend enzo :
Dus je rijdt altijd onder invloed naar je werk? Nu is het alleen vervelend omdat je gepakt bent tijdens het inparkeren?quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:15 schreef kree het volgende:
Ja hoor, vermoeiend dit om op Te reageren dus laat het maar weer even gaan.
Heb nog geen nieuw nieuws nl.
Ik werk altijd onder invloed btw want maakt het makkelijk etc.... denk dat jullie clowns wss later op ;aten als mij laatste weken en eerder terug. Maargoed makkelijk is dat he een oordeel geven over iemand die je nie eens kent? \
\\gvd ben blij dat ik dat niet doe, Ok kans dirt tot na het weekend enzo :
50 meter is niet meer alleen parkerenquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:35 schreef kree het volgende:
Veroordeeld bij voorbaat ben ik al. Ja jongens ik scjamp[te jonge kindertjes erg en heb deuken gereden etc in 50 m fuck toch op, denk doe het serieus herover en het traject maar okeee het verbaast me al niet dat er dus weinig over te vinden is.
Dit was de kans want dan had ik het wel gezegd. Ge;inlog is iedereen hier perfect.
Dus je mag eigenlijk gewoon zelden/nooit rijden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:15 schreef kree het volgende:
Ik werk altijd onder invloed btw want maakt het makkelijk etc....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |