Mijn paints zijn nooit te. Altijd aan de goede kant van de grens.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan gaat die meest extreme paint ooit maken en dan krijg ik weer een ban
Dacht meer gewoon beetje gekke verhaaltjes verzinnen maar in je vriezer is ook goed. Doe jij dan eerst daar het licht ff aan? Kom ik daarna wel.quote:
Doe maar gekke verhaaltjes. Ik heb geen licht in de vriezer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dacht meer gewoon beetje gekke verhaaltjes verzinnen maar in je vriezer is ook goed. Doe jij dan eerst daar het licht ff aan? Kom ik daarna wel.
Heb dinsdag een goed verhaal maar dat is dan waargebeurd dus kan het niet vertellen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Doe maar gekke verhaaltjes. Ik heb geen licht in de vriezer.
Daar hebben we DM voorquote:Op donderdag 27 februari 2020 01:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb dinsdag een goed verhaal maar dat is dan waargebeurd dus kan het niet vertellen.![]()
![]()
Ja nee what happens in the suite stays in the suite en in de besloten groepsapps.quote:
dankquote:
Ik verwacht dinsdag een goed verhaalquote:Op donderdag 27 februari 2020 01:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja nee what happens in the suite stays in the suite en in de besloten groepsapps.![]()
Te crazy om te openbaren. Echt zin in.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:53 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik verwacht dinsdag een goed verhaal
quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:56 schreef engine het volgende:
Ik denk aan bunny suits en dat soort dingen nu
zou ik niet over opscheppen tegen m'n vrienden...een stevige naaipartij welquote:
@homijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 01:56 schreef engine het volgende:
Ik denk aan bunny suits en dat soort dingen nu
Ook als jij genaaid wordt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:58 schreef engine het volgende:
[..]
zou ik niet over opscheppen tegen m'n vrienden...een stevige naaipartij wel
Geylquote:Op donderdag 27 februari 2020 01:57 schreef 00wildchild het volgende:
Wil eigenlijk nog van die duivelsoortjes.
Neenquote:
Die zit toch nog op fpquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee joh, die was robijntjestralendwit ofzoiets
Duivelsoortjesquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Besteld.![]()
Dit wordt echt een goeie esca. 🤣
Vergeet af en toe zelfs dat het bestaat.quote:
Je mist er niks aan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:08 schreef engine het volgende:
[..]
Vergeet af en toe zelfs dat het bestaat.
was toch een nickname voor Homijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee joh, die was robijntjestralendwit ofzoiets
Nee is echt iemand andersquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
was toch een nickname voor Homijn.
iemand zei altijd Homijntje stralend wit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |