Momentje, ik ga even bier en chips halenquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:21 schreef zipcon het volgende:
De stream voor de Trump speech is live:
Aangezien hij zelden op tijd is verwacht ik pas tegen 00:45 het echte begin. Hij zou een 'Coronavirus czar' willen aanstellen. Geen idee wat die meer kan doen, maar hij wil een A-team.
Een A-Teamquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:21 schreef zipcon het volgende:
Aangezien hij zelden op tijd is verwacht ik pas tegen 00:45 het echte begin. Hij zou een 'Coronavirus czar' willen aanstellen. Geen idee wat die meer kan doen, maar hij wil een A-team.
Bedankt voor de link trouwens.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:21 schreef zipcon het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:21 schreef zipcon het volgende:
Maar niet of colorquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:34 schreef Tengano het volgende:
Gaan die andere drie kanalen links trouwens over hetzelfde? Daar staat ook Nu Live namelijk.
Ik kan het zelf niet checken anders loopt mijn Raspberry vast![]()
Die foundation die hij draagt is echt 15 tinten te donker. Dat niemand dat nou een keer zegt, he?quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:27 schreef maily het volgende:
[..]
Hij wil een A-team? Met zijn "carona-virus". En zijn betonspray.
Fifteen shades of Trumpquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die foundation die hij draagt is echt 15 tinten te donker. Dat niemand dat nou een keer zegt, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |