abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191704214
Buitenspel?
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:36:02 #177
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191704218
En ook die andere Braziliaan snoert PSVCL de mond.
pi_191704223
Jaaaaa niks duwtje Ramos.
  Redactie Sport woensdag 26 februari 2020 @ 22:36:16 #179
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191704226
Dat is een duw.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:36:18 #180
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_191704227
VAR ;(
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:36:23 #181
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191704228
kut
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_191704231
Kdb
pi_191704232
Dit is toch niks.
pi_191704233
viel mee toch
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 22:36:36 #185
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_191704234
@PSVCL staat voor aap
What can change the nature of a man?
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:36:37 #186
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191704236
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is een duw.
Vind ik ook ja.
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 22:36:45 #187
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191704244
Bij zweden nederland werd dit afgekeurd
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:37:01 #189
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191704250
dit is geen duw
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:37:05 #190
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_191704253
afhouden =! duw :)
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Redactie Sport woensdag 26 februari 2020 @ 22:37:09 #191
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191704254
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is toch niks.
Altijd moeilijk. Ramos valt wel heel makkelijk als hij twee handjes voelt, dat mag als verdediger toch niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:37:12 #192
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_191704255
Nu gaan ze erop en erover.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:37:20 #193
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191704260
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:36 schreef Slobeend het volgende:
Was echt niet veel aan de hand.
In de lucht/uit balans kan zo'n duw wel genoeg zijn.
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 22:37:41 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191704270
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:36 schreef skysherrif het volgende:
Bij zweden nederland werd dit afgekeurd
Dat was nog minder.
pi_191704271
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:36 schreef Coco. het volgende:
@:PSVCL staat voor aap
Slecht verdedigd
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:38:01 #196
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191704274
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:37 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat was nog minder.
Het eeuwige verdriet van Bas Dost.
pi_191704276
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:36 schreef Coco. het volgende:
@:PSVCL staat voor aap
  Redactie Sport woensdag 26 februari 2020 @ 22:38:13 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191704277
Nee, ik vond het nog steeds een duw. VAR staat weer voor lul.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 22:38:33 #199
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191704283
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:38 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Het eeuwige verdriet van Bas Dost.
Als we daar gewoon hadden gewonnen dan ...
pi_191704285
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:37 schreef -XOR- het volgende:
dit is geen duw
Precies, het was wel een contact maar je zag dat er niet echt doorgeduwd werd...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')