SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Kom je weer snel langs Fogelquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:05 schreef Fogel het volgende:
Ah, ik bladerde over de siroop heen alsof het een CD cover was
En ik ben allergisch voor amandelen dus ik probeer het niet.
Thanks voor de show Melting
Om maar even met Alexia's woorden te spreken:quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
Ja, maar vanavond heb ik geen koude melk en ook geen orgeade.
Dan zeef je die eruitquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:05 schreef Fogel het volgende:
Ah, ik bladerde over de siroop heen alsof het een CD cover was
En ik ben allergisch voor amandelen dus ik probeer het niet.
Ook die moest ik even googelen. Maar ik zou dan ook schelden, geloof ik.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om maar even met Alexia's woorden te spreken:
k*t k*t k*t
Ik vond het wel humor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook die moest ik even googelen. Maar ik zou dan ook schelden, geloof ik.
Als ik dat spul drink niet neequote:
Toch zal ze zich best k*t hebben gevoeld daarna.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vond het wel humor.
Het is een puber, boeie.
Leden van het koningshuis zijn soms net mensen.
Ik wil het niet eens proberenquote:
Het maakt niet uit wat ze zegt, wat een mooie dame wordt dat...quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om maar even met Alexia's woorden te spreken:
k*t k*t k*t
Mee eens, en ze heeft het voordeel dat ze niet vastzit aan het worden van Koningin, want dat doet haar grote zus. Dus ze kan lekker gaan doen wat ze leuk vindt, en alle deuren gaan sowieso al voor haar open.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ze zegt, wat een mooie dame wordt dat...
Oh, wij hadden nog wel een vlizotrap over, we gebruiken dat luik boven de keuken nooit. Fijn dat je niet meer zulke enge dingen hoeft te doen om op je zolder te komen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:23 schreef just me het volgende:
Hier wordt vanaf 07.45 uur hard gewerkt, hij is nu even weg en ik heb snel alvast opgeruimd wat opgeruimd kon worden. Deuren boven goed dicht houden dat scheelt veel stof
Het luik waar de flizo trap in geplaatst gaat worden is een stuk groter dan het vorige luik! Dus het gaat echt een stuk makkelijker en veiliger worden
![]()
![]()
Ik kan niet wachten om de kinderen nu eindelijk veilig hun eigen spullen van zolder te laten halenquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, wij hadden nog wel een vlizotrap over, we gebruiken dat luik boven de keuken nooit. Fijn dat je niet meer zulke enge dingen hoeft te doen om op je zolder te komen.
Weg ermeequote:Op donderdag 27 februari 2020 10:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om de kinderen nu eindelijk veilig hun eigen spullen van zolder te laten halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |